Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DIP Wiesel Pro

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• DIP Wiesel Pro

Is dit iets? Ik bedoel vooral de snelheid, degelijkheid, enz...

DIP Wiesel Pro. 60Gb, schrijft 4Mb per seconde, setje batterijen gaan mee voor 20gig, USB 2.0 HS,...
    Is er iemand die ervering heeft met dit toestelletje? En what about the price? 349 euro's, is dat (te) veel/redelijk/goedkoop?

Ik heb alleen mijn bedenking bij de batterij... die gaat maar 500 oplaadcycli mee volgens de site... Is dat normaal?

Lieferumfang: DIP Wiesel PRO mit 60GB, Bereitschaftstasche,
    4 Stück NiMH AA-Zellen 2.400mAh, Ladegerät,USB-Kabel, CD
    Speichermedien:CFI, CFII, Hitachi Microdrive, Memory Stick,
    Memory Stick pro, SD, MMC, xD Picture Card
    Kopiergeschwindigkeit:CF > HD: 4MB/sek.Schnittstelle:USB 2.0 HighSpeed (bis 480MBit/sek.)AC Adapter:In: 100-240V AC, Out: 7V DCLadezeit / Laufzeit / Ladezyklen:4-6h / bis 1,5h / ca. 500unterstützte Betriebssysteme:Windows 98SE / ME / 2000 / XP, MacOS 9.x / X, LinuxAbmessungen / Gewicht:13cm x 8cm x 3cm / ca. 500g

Re: DIP Wiesel Pro

Dit toestel lijkt identiek aan een PX7 van Compactdrive.

Ik denk dat je hier ook de prijs van de pelican betaalt.
    een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken

Comment

Ik heb idd al gevonden dat de PX7 zeker 100 euro goedkoper is maar dan zonder de Pelican... en dat lijkt me toch een handig gadget voor erbij...of niet? (maar niet voor 100 euro extra)

Comment

Over het toestelletje kan ik niet meepraten, maar die 500 laadcycli zijn normaal hoor voor oplaadbare batterijen. Daar doe je toch een aantal jaar mee ?
        natwork.be

Comment

ik snap niet waarom je dan niet hebt meegedaan aan de groepsaankoop. te laat misschien, maar dat was wel 200 EUR goedkoper dan wat je nu zou kopen, en met meer mogelijkheden

wat dat opladen betreft: dat zet men bij elke li-ion batterij. tis niet dat ze dan kapot is, maar vanaf dan zal ze waarschijnlijk 20-30% capaciteit verliezen, om vanaf dan in dalende lijn af te nemen. maar we spreken over maanden en jaren hoor !!!
          ik zie net dat het gewone AA'tjes zijn: waar maak je je druk om........

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Idd, gewone AA's... en nog meer:

Ik heb bij PIN gezien dat ie aan 159€ staat!!! Voor 60gig à 5400 toeren...

De bijpassende Pelican-case, apart aangekocht, kost ongeveer een 25€ dus dat is dan nog goedkoop...

Misschien...(eeuwig twijfelen hè!)

Comment

vergeet niet die douane............... op dit bedrag zal je toch 45 EUR douanekosten mogen verwachten te betalen.... (heb je niet via eu-lidstaat)

veel geluk met je twijfels

Comment

ik denk dat topfoto die ook verkoopt
                den Ajuin is precies wel favoriet van zijn vosonicske hé

Comment

neen, dat niet, maar ik vind het bizar dat geertje in zijn eerste post zegt dat het eigenlijk 350 EUR kost, en dan dacht ik: met mijn groepsaankoop had je meer fucties, voor 200 EUR minder. dat vind ik raar, dat mensen dan toch niet deelnemen (alle, van geertje begrijp ik het nu, hij lijkt me een eeuwige twijfelaar )

mijn tweede reactie: je mag niet vergeten dat je douanekosten moet betalen, en daarom zei ik dat je beter in de EU koopt..... ik ben favoriet van andere EU-landen

Comment

Topfoto verkoopt ze nie...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
                      neen, dat niet, maar ik vind het bizar dat geertje in zijn eerste post zegt dat het eigenlijk 350 EUR kost, en dan dacht ik: met mijn groepsaankoop had je meer fucties, voor 200 EUR minder. dat vind ik raar, dat mensen dan toch niet deelnemen (alle, van geertje begrijp ik het nu, hij lijkt me een eeuwige twijfelaar )

mijn tweede reactie: je mag niet vergeten dat je douanekosten moet betalen, en daarom zei ik dat je beter in de EU koopt..... ik ben favoriet van andere EU-landen
                      Ja idd, maar toen had ik nog nie goed rondgekeken op het net... dan kunt ge da ding idd voor 350€ kopen...(Met Pelican)

Maar achteraf blijkt dat PIN ditzelfde voor 159€ aanbiedt...En die prijs heb ik tot nog toe nog niet gevonden in Europa...

En met de opening van de groepsaankoop had ik het geld niet...nu nog niet maar het scheelt niet veel meer...

Dan heb ik nog een Duitse site gevonden: http://www.kofferfunshop.de/index.php

En daar staat de Pelican te koop voor ongeveer een 25€ (Pas in reclame...)

Comment

tenzij ik mij vergis heb ik dit toestel es gezien bij de nieuwe producten op de site van topfoto

maar ik vindt het niet terug in de produktlijsten en ook niet meer bij de nieuwe producten, misschien is het om omstandigheden niet gelukt om deze te verkopen

het klinkt trouwens allemaal duits

en ik blijf erbij dat dit toestel verdacht veel lijkt (identiek) op een CompactDrive

die pelican is wel een leuk ding, maar vergeet niet dat dat gigantisch veel plaats gaat innemen in de fototas

tenzij je er meer het water inwil natuurlijk ....in uw bad of zo

Comment

Ik heb op een nederlandse site gelezen dat er een stopzetting ven de productie geweest is wegens "hoge defectaantallen". Deze distributeur (Hard Peak) is echter ongepast bezig geweest met het zwart maken van de orginele producent want de PD7X blijkt één van de meest betrouwbare foto-tanks te zijn die op dit moment te krijgen zijn... Voor meer info zie: http://www.dgs-services.nl/Compactdrive/index.html

En die Pelican valt best mee in grootte.190x130x55mm is wel te doen denk ik...

Comment

Working...
                          X