Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Maar kijk zeker ook naar Tamrac, even degelijke kwaliteit en vaak een stuk goedkoper voor ongeveer dezelfde tas...
Ik gebruik nu meestal een Tamrac Velocity9 voor dagelijks gebruik en een Tamrac Pro12 als "magazijn". Verder heb ik nog een Lowepro Trim Trekker, maar die komt niet zo vaak de deur meer uit...
Belangrijke vraag: uit wat bestaat jouw set nu en waaruit zal die in de toekomst gaan bestaan?
Hallo,
Ik ben op zoek naar een rugzak om mijn groeiende collectie aan materiaal in te steken.
De tamrac velocity 7 of 9 vond ik wel interessant omdat je de rugzak naar voor kan schuiven om zo snel aan je materiaal te geraken. Werkt dat echt handig? En wat zijn min of meer de richtprijzen voor deze?
En zijn er andere
Ik zit met een luxeprobleem, mijn rugzak is te klein :rolleyes:
Er moet in kunnen :
1) 300D + 180 sigma macro met zonnekap + 550EX
2) 300D + 90 tamron macro + sigma EM140 ringflits
niet zo heel veel zul je zeggen ... maar ik wil ze erin hebben volledig GEMONTEERD.
dus heeft iemand een grote rugzak en ongeveer
Hallo,
heeft iemand voorstellen voor een degelijke maar niet dure rugzak of gewone fototas waarin het volgende moet kunnen worden opgeborgen:
Canon eos 300D (met battery grip, liefst gemonteerd, eventueel apart in zak)
18-55 kitlens
vivitar 100-400
flits (moet nog een aanschafffen dus weet nog niet welke)
Konica
Hallo,
Ik heb al een beetje rondgezocht met de "Search" functie, maar niet echt een duidelijk antwoord gevonden.
Ik ben op zoek naar een fototas, liefst een rugzak, waarin mijn 300D body + Sigma 50-500 in raakt. Zou nog plaats moeten zijn voor eventueel een kleine lens (18-55 ofzo)
Liefst rond de 65 - 70
Heb een Lowepro Trekker en een top loader. Beide van zeer hoge kwaliteit. Ben er erg tevreden over. De toploader is voor dagtrips. De trekker voor als ik de het hele circus nodig denk te hebben en voor opslag van de apparatuur thuis.
Standaardbezetting Velocity 9:
10D+grip met 17-40 (of 28-135)
70-200/4.0
50/1.8
85/1.8
550EX+OB
de nodige accessoires (batterijen, kaartjes, remote, etc...) zitten vooraan of in de klep...
Comment