Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

580 EX

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 580 EX

Ik zie deze staan bij SDcard voor 409 euro. Is deze winkel te doen qua service etc?
    "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

Re: 580 EX

Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog
    Ik zie deze staan bij SDcard voor 409 euro. Is deze winkel te doen qua service etc?
    Is de shop van Otto Knap, service is OK...
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Reeds 3x lenzen gekocht. Correcte en SNELLE service (lenzen zelf afgehaald in Keerbergen).
      Komt na wat hij beloofd.

Groeten,
      André

Comment

Ik kan alleen maar beamen wat m'n voorgangers hier gepost hebben !
        Eerlijke prijzen en eerlijke service ! Alleen maar goede ervaring met Otto Knap!
        Canon 30D - Tammy 28-75 2.8

Comment

Maar best niet laten opsturen zeker
          "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

Comment

Maar best niet laten opsturen zeker
            Je kan het laten opsturen....ik dacht aan 6 euro meer ofzoiets (ben niet zeker) met EMS.
            Na een telefoontje kan je de flits altijd gaan afhalen in Mechelen of Keerbergen (niet zo ver van Mechelen), dan kan je ze eerst even testen.
            Canon 30D - Tammy 28-75 2.8

Comment

Correct en prima service!
              Prijzen zijn voor BE erg concurrentieel!

Comment

Heb dit topic even verplaatst naar Accessoires, omdat het daar beter tot zijn recht komt.
                Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
                --------

Comment

Hey ik heb zo een twee weken geleden die 580 EX besteld online bij Otto dus. Ik heb deze laten leveren door DPD voor 6euro. Voor de flits + omnibounce + levering heb ik 425 euro betaald.

Prima service moet ik zeggen Let wel op dat je een volledig juist adres opgeeft. Ik had nl. mijn werkadres opgegeven maar met mijn naam erop. Dus even zoeken voor de mensen van DPD maar na telefoontje met Otto werd alles snel geleverd.

Greetz, Ronny

Comment

Working...
                  X