Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVINGEN

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVINGEN

    Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
    hellcat is ook volledig met alles in orde, wachten dus tot puUL zijn geld binnen is, en dan nog onze moderator seppuku. daar weet ik niet eens van of ie al een poging heeft gewaagd..........

    hopelijk wel, anders schrappen we hem van de lijst he
    grapje he sep
    Ewel, 'k zal die gasten van de KBC ne keer een shot onder hun met poen gevuld gat moeten gaan geven. 't Is al ge-internetbankierd van een paar dagen geleden...

    seppuku.

    Comment


    • Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVINGEN

      hier blijkt iemand op het forum bij KBC te werken, want die dreiging met de trap onder de kont heeft vruchten afgeworpen.

      VANDAAG zal ik dus de betaling doorstorten naar mister leverancier, aangezien alle gelden binnen zijn.

      wat de afhaalpunten betreft:
      -in de eerste posting zal, evenals hier als laatste posting, duidelijk gemaakt worden wie wie en waar kan verwachten, en hoeveel stuks elk afhaalpunt moet meekrijgen. deze info zal nog volgen (eerst betalen )
      - wat onze hasselaars betreft: jullie weten dat het wat langer duurt, en hoe we dat gaan fiksen, wordt ook nog meegedeeld. ik houd met jullie, en ons madam die ze meeneemt voor jullie, uiteraard ook op de hoogte.

      net zoals de andere groepsaankoop, valt ook hier de zending te volgen. vanaf ik de link en bestelnummer heb, deel ik deze mee, en kunnen jullie zien waar het zich bevindt.

      You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


      Comment


      • Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVINGEN

        ik denk dat iedereen ondertussen wel staat te branden van verlangen!
        foto als spiegel of als venster?

        Comment


        • Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVINGEN

          dus voor de afhaalpunten, hier informatie:

          ° afhaalpunt vilvoorde=parakiet
          deze neemt voor
          hypo1337 1 stuk mee
          moeikketreimeloe 1 stuk mee
          james joyce 1 stuk mee
          voor zichzelf ook 1 stuk én een autolader.
          TOTAAL: 4 stuks, 1 autolader

          ° afhaalpunt aalst=cédé
          deze neemt mee voor
          dender 1 stuk
          voor zichzelf 1 stuk
          dus TOTAAL: 2 stuks

          ° afhaalpunt brussel=cédé
          deze neemt mee voor
          wouter m 1 stuk én 1 autolader
          voor zichzelf: geen stuk (zit al in aalst inbegrepen)
          dus TOTAAL: 1 stuk én 1 autolader
          TOTAAL cédé: 3 stuks, 1 autolader

          ° afhaalpunt gent=medidoc
          deze neemt mee voor
          smetse 1 stuk
          johanvc 1 stuk
          pendragon 1 stuk
          seppuku 1 stuk
          hermen 1 stuk
          puUL 1 stuk
          voor zichzelf 1 stuk
          TOTAAL: 7 stuks

          ° afhaalpunt hasselt: gewoon de namen, en aantal stuks
          blord 1 stuk
          MDF 1 stuk
          joske de leeuw 1 stuk
          ronnyE 1 stuk
          TOTAAL: 4 stuks

          ° bij ajuin himself:
          byzas 1 stuk
          koen dd 1 stuk
          raceshot 1 stuk, 1 autolader
          traveler 1 stuk, 1 autolader
          hellcat 1 stuk
          ajuin 1 stuk
          en uiteraard ook de afhaalpunten zelf


          TOTAAL: 6 stuks + 2 autoladers + 4st(parakiet)+ 1 autolader(parakiet) + 3st(dédé) + 1 autolader(cédé) + 7st(medidoc) + 4st(hasselt)= 24
          Last edited by ajuin; 10 maart 2005, 13:03.

          You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


          Comment


          • Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVINGEN

            als iedereen even alle info kan nakijken, en me kan wijzen op een eventuele fout. enkel foutjes wil ik horen, dus 24 pm's met de melding dat alles in orde is, hoeft niet

            als de afhaalpunten ook even kunnen noteren wat er staat, weten zij ook hoeveel ze er moeten meenemen, wie ze moeten contacteren, ...

            nu maar hopen dat ze snel leveren. betaling is vandaag verstuurd, maandag zullen ze dus de waar verzenden vermoed ik. tegen vrijdag 18 maart vermoed ik dan wel dat de levering plaats heeft gevonden. begin dus maar al een vrij moment te zoeken om de waar dan bij mij te komen afhalen........

            iedereen heeft mijn adres. als de waar er is, kan ik voor sommigen wel naar het stad/station zelf komen (ik denk aan hellcat, koen dd), maar ik ga ook geen tien keer naar het station komen he.
            dus we zien dan wel wanneer dat er een gepast moment gevonden wordt voor iedereen. thuis kan je het vrijwel altijd komen afhalen. via het station: tram 24 richting silsburg, en uitstappen aan de terminus. dus ook niet moeilijk he

            we zien wel

            You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
            [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
            Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


            Comment


            • Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVINGEN

              ik kan naar antwerpen reizen: in de weekends en op donderdag (soms ook op woensdag)
              foto als spiegel of als venster?

              Comment


              • Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVINGEN

                de trams rijden elke dag

                ik zal ineens voor de treinreizigers even een beschrijving neerpennen.
                voor degenen die met de trein komen en met wie ik niet kan afspreken in het station zelf:

                ga uit het station, en loop naar het hotel 'astrid plaza'. neem de uitgang die ook naar de zoo leidt, en je ziet het hotel wel.
                loop naar het hotel toe, en je ziet tramsporen. neem de tramhalte van de trams die naar rechts rijden (dus met je rug naar het station, kijkend op het hotel, en dan naar rechts rijdende trams kijken. de halte is op je LINKERKANT). daar neem je tram 24 (purper papier, silsburg-zuidstation). neem die tram (dus richting silsburg), en ga mee tot het einde. dat einde zie je wel als hij volledig draait. ook op te merken is een Toyota-garage. de enige toyota garage die je tegenkomt, dus zeker niet te missen. vanaf dan ben je op slechts 100 meter verwijderd. raadpleeg de routeplanner, of www.mappy.be, of....... om het dan te vinden. niet moeilijk hoor. na het uistappen loop je richting het enige licht dat je kan zien, daar naar rechts, weer rechts, en links, nummer 36.

                You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                Comment


                • Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVINGEN

                  niet moeilijk hoor. na het uistappen loop je richting het enige licht dat je kan zien, daar naar rechts, weer rechts, en links, nummer 36.
                  lol
                  foto als spiegel of als venster?

                  Comment


                  • Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVINGEN

                    we kunnen anders (voor de treinreizigers) afspreken volgende week zaterdag. Liefst in de namiddag, ik kan er om 20 na 2 ten vroegste in de namiddag raken. Zijn er nog die er omstreeks dat uur in A'pen kunnen raken. Dan is het gedoe met de tram niet nodig en moet ajuin maar één keer naar het station over en weer.

                    groeten Koen
                    You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
                    www.koendd.be

                    FZ50

                    Comment


                    • Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVINGEN

                      zijn die kastjes dan al binnen :d
                      foto als spiegel of als venster?

                      Comment


                      • Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVINGEN

                        Oorspronkelijk geplaatst door parakiet
                        zijn die kastjes dan al binnen :d
                        ik hoop het:

                        Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
                        tegen vrijdag 18 maart vermoed ik dan wel dat de levering plaats heeft gevonden. begin dus maar al een vrij moment te zoeken om de waar dan bij mij te komen afhalen........
                        You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
                        www.koendd.be

                        FZ50

                        Comment


                        • Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVINGEN

                          Oorspronkelijk geplaatst door koen_dd
                          we kunnen anders (voor de treinreizigers) afspreken volgende week zaterdag. Liefst in de namiddag, ik kan er om 20 na 2 ten vroegste in de namiddag raken. Zijn er nog die er omstreeks dat uur in A'pen kunnen raken. Dan is het gedoe met de tram niet nodig en moet ajuin maar één keer naar het station over en weer.
                          ik kan nooit op zaterdag, alleen op zondag, ma da zal dan voor anderen weer moeilijk zijn waarschijnlijk...
                          [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

                          Comment


                          • Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVINGEN

                            zondag is géén probleem voor mij hoor!
                            foto als spiegel of als venster?

                            Comment


                            • Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVINGEN

                              Komaan ajuin, laat ons nu hopen dat leveringen snel verlopen.
                              == Handstrap, lenskap en een hele hoop rekkertjes met toebehoren. ==

                              Comment


                              • Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVINGEN

                                nog even zeggen: normaal gezien voor iedereen een zwarte, behalve voor hermen en MDF, die ene witte wilden.

                                ik heb in de eerste posting nu ook de afhaalinformatie vermeld, met daarin opgenomen voor wie de witte stuks zijn. als de afhaalpunten dan willen controleren aan wie ze de witte meegeven, loopt het daar niet mis !!!!

                                voor de mensen van hasselt: goed nieuws. het zou al sneller zijn dan eerst gezegd. ik kan de stuks aan mijn broer geven, die het aan aan zijn lief geeft, die het dan aan jullie kan overhandigen.
                                ECHTER denk ik erover na om aan 1 iemand van hasselt alle stuks te geven (via het lief dus), en die persoon moet dan maar aan de andere mensen verder verdelen. het lief werkt namelijk enkel in hasselt, woont er niet en is r dus niet regelmatig. ik ga kijken wie ik als contactpersoon ga aanstellen, en wie dit wil zijn, en dan moet je erna maar met die persoon contact opnemen. ik houd jullie op de hoogte

                                You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                                [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                                Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                                Comment

                                Working...
                                X