Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geur probleem PD7X

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Geur probleem PD7X

heb op PDReview ook eens rondgehangen en tis hetzelfde (ongeveer)...
    Nu dat mijn pd7x niet meer op usb2 speed werkt zal wel te wijten zijn dat de chip al voor de helft kapot is... (pd7x word teruggestuurd)

Alle bdr's hier, met pd7x, hebben die er ook zo een probleem mee..?? ik denk misschien dat veel mensen ze gebruiken met vers (appart) opgeladen batterijen, maar de adapter heb je toch ook nodig, als je bv 80gig naar pc ddorstuurd.... batterijen houden het zo lang nu ook weer niet altijd uit..

Wat ik wel weten eigenlijk, als ik een nieuwe terugkrijg en hang deze weer 24u aan stroom, zal het weer van hetzelfde zijn of....?????

Op deze laatste vraag kan mij nog steeds niemand een antwoord geven
    -=- Light is the key...

Comment

Zoals reeds eerder gemeld, ik heb het app. nu reeds een 6 tal maanden en heb totaal geen probs gehad.

PS ik laad de batt. IN het toestel op met de bijgeleverde lader.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door teddy-bear
        Zoals reeds eerder gemeld, ik heb het app. nu reeds een 6 tal maanden en heb totaal geen probs gehad.

PS ik laad de batt. IN het toestel op met de bijgeleverde lader.
        Dit wou ik weten!!

PS gebruik je de pd7x ook soms met lader en/zonder batterijen op pc voor enkele uren.???? zo is het bij mij begonnen..
        -=- Light is the key...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door de.lesse.be
          Dit wou ik weten!!

PS gebruik je de pd7x ook soms met lader en/zonder batterijen op pc voor enkele uren.???? zo is het bij mij begonnen..

Ja ik gebruik hem ook met lader, iedere dag, weken aan een stuk...(staat steeds in de stekker + aangesloten, maar app staat niet 'ON')

De batt. zijn STEEDS IN het toestel!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door teddy-bear
            (staat steeds in de stekker + aangesloten, maar app staat niet 'ON')
            Toch ook al wel op "ON" geprobeerd?? (dus met lader etc...)
            -=- Light is the key...

Comment

Tuurlijk...

'soms' enkele uren, als ik het app. eens gebruik als backup media of zo..

Doch meestal staat ie op stand-by, alles aangesloten en 'laad' ie in princiepe de batt op of houd ze op peil.

Ik ben er uiterst tevreden over...

Veilig en véél info op het scherm, na 25 gig kaarten opgeladen te hebben(test), waren de batt. nog niet leeg!!!!!

Comment

juist reply gehad van VASA, dus ... we weten wat te doen ( geen 10 min. na versturen van klacht, van snelle service gesproken )

Hi Roland,

It appears to me that you have to send unit back for replacement something must have happened with circuit - These are only two problem that I have heard of so far, and it has to be something to do with Power supply. Please send it via Air Mail and include your details.

P.S. heb wel vermeld lid te zijn van BD, zij kennen het daar schijnbaar goed hé

Comment

Working...
                X