Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iPod Photo 30 GB maar...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• iPod Photo 30 GB maar...

Net op dpreview gelezen: er komt een iPod Photo van 30 GB aan $ 349 tegen $ 449 voor de 60 GB-versie. Niks spectaculairs maar wel... er komt eindelijk een connector ($29) om rechtstreeks je foto's van je camera te kunnen inlezen i.p.v. gebruikt te moeten maken van de dure Belkin-adapter.
    Enige maar... pas eind maart beschikbaar (en ik vertrek de 26ste naar Costa Rica). Anders kocht ik er onmiddellijk één; daarvan weet ik tenminste dat het werkt
    Enige vraag waar ik mee blijf zitten en ondanks veel gegoogle nog niet teveel van heb gevonden... wat met raw-bestanden?
    Website: http://www.d-eye.be

Re: iPod Photo 30 GB maar...

het betreft een: Vosonic X-drive PRO VP 3310, met 40 Gb harde schijf. de mogelijkheid mp3 af te spelen zit er eveneens in vervat!! KLEUR: vrijwel allemaal zwarte normaal gezien !!technische gegevens en meer uitleg: klik hierop (http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=66562) de prijs is 150 EUR dit forum

bekijk dit maar eens
    foto als spiegel of als venster?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door James Joyce
      Enige vraag waar ik mee blijf zitten en ondanks veel gegoogle nog niet teveel van heb gevonden... wat met raw-bestanden?
      Hierover moet je geen zorgen maken. Het werkt prima !!
      Ik gebruik een gewone Ipod (40 Gb) met de Belkin-adapter en heb nog nooit problemen gehad bij het importeren van RAW en JPG.
      Nikon D700 + mooi glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pierre_
        Hierover moet je geen zorgen maken. Het werkt prima !!
        Ik gebruik een gewone Ipod (40 Gb) met de Belkin-adapter en heb nog nooit problemen gehad bij het importeren van RAW en JPG.
        Dat hij die bestandjes kan kopiëren is maar logisch (het zijn maar bytes), maar kan hij ook RAW's displayen (en zo ja, van welke merken)? Dat vind ik een veel belangrijkere vraag! Zoniet, dan vind ik het een duur stukje speelgoed (MP3-speler interesseert mij niet...). Dan toch maar weer naar Epson gaan kijken...
        Canon 10D, glass, flashes & extra's
        Fuji S602Z & extra's
        www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CooMa
          Dat hij die bestandjes kan kopiëren is maar logisch (het zijn maar bytes), maar kan hij ook RAW's displayen (en zo ja, van welke merken)? Dat vind ik een veel belangrijkere vraag! Zoniet, dan vind ik het een duur stukje speelgoed (MP3-speler interesseert mij niet...). Dan toch maar weer naar Epson gaan kijken...
          Deze Ipod heb ik reeds 2 jaar en wordt meest gebruikt op de moto (muziek). Foto's opslaan doe ik enkel op reis. Dus hiervoor een Epsom kopen, dat zou pas duur zijn....

Je hebt inderdaad gelijk dat de foto's niet kunnen bekeken worden op mijn Ipod ('t is ook het oude model). Voor mij is dat geen probleem : de Ipod is enkel een backup tot ik terug thuis ben.
          Nikon D700 + mooi glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pierre_
            Deze Ipod heb ik reeds 2 jaar en wordt meest gebruikt op de moto (muziek). Foto's opslaan doe ik enkel op reis. Dus hiervoor een Epsom kopen, dat zou pas duur zijn....

Je hebt inderdaad gelijk dat de foto's niet kunnen bekeken worden op mijn Ipod ('t is ook het oude model). Voor mij is dat geen probleem : de Ipod is enkel een backup tot ik terug thuis ben.
            Voor jouw toepassing dus goed bruikbaar, voor de mijne compleet nutteloos... Daar leven die gasten van... Maar laat me toe om te zeggen dat er goedkopere mogelijkheden zijn (want Apple blijft een groot stuk marketing, maar wel goed gedaan...)
            Canon 10D, glass, flashes & extra's
            Fuji S602Z & extra's
            www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Working...
            X