Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Minolta X50 en 1 gig sd card

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Minolta X50 en 1 gig sd card

Hallo,

Ik heb een vraagje, ik heb dus de X50 en een sandisk 1gig sd card.
    Nu kan ik zonder probs foto's trekken en ze bekijken op het toestel zelf.
    Haal ik die kaart eruit en ik steek ze in mijne cardreader, dan kan ik de bestanden afhalen of kopieren naar de pc, maar ik kan ze niet bekijken.
    Ik zie de bestanden staan maar als ik ze aanklik krijg ik de melding "kan de afbeelding niet opbouwen".
    Hoe los ik dit op?

merciekes,

@thlon

Re: Minolta X50 en 1 gig sd card

'k weet niet of het op een x50 mogelijk is, maar zijn de foto's in raw getrokken ? Dan kun je die enkel met soft van minolta opendoen.... niet met gelijk welke viewer.... dat is voor nikon en canon toch zo.
    To make your dreams come true, wake up

Comment

Ik denk niet dat die camera in RAW kan opnemen.
      Stuur anders eens een afbeelding door naar mij. Ik zal u een PM sturen met m'n email.

Comment

neen, idd, het is gewoon in jpg, en ik heb ervoor nooit geen problemen gehad met een 128 en 256mb kaart, en ik dacht eerst de camera kan geen 1gig aan, maar dan zou ik de foto"s ook niet op de camera kunnen bekijken veronderstel ik of zelfs geen opnamen maken.

Comment

Ah, je kan dus wel je afbeelding bekijken met andere kaartjes? Dat is raar. Ik kan ze ook niet openen via Photoshop: PS geeft aan dat er een JPEG markering ontbreekt voor JPEG SOS

Comment

ik ben daarstraks even naar Fnac geweest en het zou aan mijne cardreader liggen die niet compatibel zou zijn.

Comment

Working...
            X