Ik heb tijd geleden in computerwinkeltje Gent een PCMCIA adaptor gekocht waar ik een CF kaartje kon insteken. Niet goed uitgekeken, want blijkbaar is die zéér traag. Ik ben dus op zoek naar zo'n adaptor die wél héél snel is (en weet dat die bestaan)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Snelle PCMCIA->CF lezer gezocht
Collapse
X
-
-
Re: Snelle PCMCIA->CF lezer gezocht
Oorspronkelijk geplaatst door lapinoIk heb tijd geleden in computerwinkeltje Gent een PCMCIA adaptor gekocht waar ik een CF kaartje kon insteken. Niet goed uitgekeken, want blijkbaar is die zéér traag. Ik ben dus op zoek naar zo'n adaptor die wél héél snel is (en weet dat die bestaan)
-
-
In Gentbrugge :
Comment
-
POWERED?
wat houdt dit in?
ik dacht dat een pcmcia kaartje géén verlies gaf?een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peter LampensPOWERED?
wat houdt dit in?
ik dacht dat een pcmcia kaartje géén verlies gaf?
Comment
-
Als de laptop in kwestie al een USB-uitgang heeft (indien niet, is het echt wel een héél oude laptop), is dat voldoende. Zal sowieso al sneller zijn dan via de PC-kaartjes. Een recente laptop met een USB2-aansluiting is natuurlijk nog beter.
Een USB2-kaartje kopen en in PC-sleufje steken is mogelijk, maar of je dan nog voldoende snelheidswinst maakt ... zou ik toch eerst even testen hoor. Oude laptop zonder USB zal ook traag werken via de PC-sleufjes. En dan heb je niets aan dat snelle USB2-kaartje dat je erin propt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DarkmanAls de laptop in kwestie al een USB-uitgang heeft (indien niet, is het echt wel een héél oude laptop), is dat voldoende. Zal sowieso al sneller zijn dan via de PC-kaartjes. Een recente laptop met een USB2-aansluiting is natuurlijk nog beter.
Een USB2-kaartje kopen en in PC-sleufje steken is mogelijk, maar of je dan nog voldoende snelheidswinst maakt ... zou ik toch eerst even testen hoor. Oude laptop zonder USB zal ook traag werken via de PC-sleufjes. En dan heb je niets aan dat snelle USB2-kaartje dat je erin propt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzeleFout, ik heb een oude IBM A21p laptop met enkel USB 1.0 maar de Firewire kaart in de PC-sleuf is even snel als deze op mijn vaste PC. Ik heb trouwens een USB 2.0 kaart in bestelling staan voor op reis.
Jij zegt zelf dat jouw laptop USB heeft. Minder oud machientje m.a.w.
Comment
Comment