Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SanDisk Photo Album

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• SanDisk Photo Album

Ik zag deze morgen dit toestelletje van Sandisk op internet. Nu wou ik even vragen of iemand er al ervaring mee heeft.

SanDisk device displays digital pictures, video clips, and MP3 music on home television and audio systems

Het lijkt me een leuk hebbeding om slideshows te tonen op TV. M'n vrouw heeft er een hekel aan om foto's op computer te bekijken en dit lijkt me toch ook plezanter om vakantiefoto's aan familie te tonen. En het kost bovendien heel weinig.

Yvan.

Re: SanDisk Photo Album

De meeste DVD-spelers kunnen ook jpeg-bestanden weergeven. Als je dus een DVD-speler hebt, kan je de foto's verkleinen, op CD branden, en op die manier kan je de foto's ook laten zien.
    Hou er wel rekening mee dat een TV-scherm een veel kleinere resolutie heeft, dus kunnen de foto's nooit zo scherp weergegeven worden als op een PC-monitor.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

Heb toevallig dit apparaatje vorige week in gebruik gezien bij een collega die er matig enhousiast over was. De foto's die werden getoond waren van een kwaliteit zoals je die zou hebben bij een hooggevoelige negatieffilm, m.a.w. zij vertoonden nogal wat korrel. Verder heb je de mogelijkheid om foto's te roteren, video en MP3 af te spelen en een presentatie te maken Voor de rest kan het toestelletje ook gebruikt worden als gewone multi-cardreader. Mijn conclusie: Als je geen hoge eisen stelt aan de beeldkwaliteit is dit, gezien de prijs, best een leuk ding om te hebben. Alhoewel ik er voor mij direct de bedenking bij maak of een ander type toestel dat tevens kan gebruikt worden als geheugenopslagmedium niet een betere optie is. Prijs lag rond de 50€.
      J-M

By the way, schitterende foto's op je website

Comment

Bedankt voor je raad (en compliment) JM, ik zou me daar weer zo iets gekocht hebben...

Yvan.

Comment

Working...
        X