Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

compact flash klaart

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• compact flash klaart

kan je op een of andere manier testen of je kaart stuk is of niet?? de mijne heeft rare kuren. in de kamera geeft het regelmatig err en toch staan er foto's op doch bij het upladen via cardreader kreeg ik ook een foutmelding bij de eerste keer en na nogmaals te hebben geprobeerd loade ze maar een stuk of drie foto's meer op.
    rare bedoeling

Re: compact flash klaart

Als het toestel met een andere kaart wel goed werkt, dan zal er wel degelijk iets mis zijn met dat kaartje.
    Om geen risico's te nemen, dat je op een keer daardoor alle foto's verliest, zou ik dat toch niet meer gebruiken.
    De meeste bekende merken geven een aantal jaren (5-10 jaar zelfs) garantie op geheugenkaartjes. Dan kan je ook proberen om er een ander te krijgen.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

het is een sandisk 512mb ultraII

Comment

Heb je ze al eens proberen te formatteren ?
        Ik heb ooit ook een hoop errors gekregen met mijn geheugenkaart en na een format was alles terug in orde.
        Mijn website: www.nickvangoubergen.be

Comment

Een format wil vaak helpen. De indeling wil nog wel een niet 100% compatibel zijn. Met een format verhelp je dit.
          Groeten,

Albert Jan

Website AJH
          lidnummer: BD0371NL

Comment

heb ik al geprobeerd blijft kuren verkopen dus kapot zeker

Comment

Een Sandisk Ultra II kan nog niet zo heel erg oud zijn, probeer er een andere voor te krijgen.
              Volgens de gebruiksaanwijzing is er 10 jaar garantie op een Ultra II kaartje .
              Last edited by Black B@ndit; 21 januari 2005, 19:04.
              http://barthuysmans.smugmug.com/
              BD0338BE

Comment

bedankt voor de inlichtingen allemaal ga dan maar eens naar de winkel

Comment

Working...
                X