Misschien zoek ik een speld in een hooiberg maar als ik nu een macrofoto neem echt laag tegen de grond dan hang ik mijn camera ondersteboven in mijn statief. Wat krijg je dan: dat het natuurlijk op zijne kop staat (dat kan in makkelijk in PS aanpassen) maar vooral dat mijn knoppen enz ook ondersteboven zitten. Plus het kantelschermpje achterop de camera draait natuurlijk ook verkeerd.
Nu mijn vraag (of bedenking), bestaat er in de handel een beugel die je aan je statiefkop (die uiteraard nog onderstebven staat) en dan daar je camera normaal op kunt bevestigen. Of hebben jullie nog een andere oplossing, ik weet natuurlijk dat er statieven bestaan met zij-armen maar dat is weeral een statief erbij.
Bedankt voor julie creatieve antwoorden.
Nu mijn vraag (of bedenking), bestaat er in de handel een beugel die je aan je statiefkop (die uiteraard nog onderstebven staat) en dan daar je camera normaal op kunt bevestigen. Of hebben jullie nog een andere oplossing, ik weet natuurlijk dat er statieven bestaan met zij-armen maar dat is weeral een statief erbij.
Bedankt voor julie creatieve antwoorden.
Comment