Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heb toch nog een vraagje bij de snelheid van het toestel afhankelijk van de snelheid van de HD.
Merk je het verschil tussen een 4200 en een 5400 rpm?
Volgens de site duurt het bij beide 3'30".
Heb vandaag de DHL-man aan de deur gehad = nen soort Sint zonder witte baard en heeft een geel/rood eigenaardig paard
Enfin, had een pakje bij van uit het warme Australie met daarin een PDX7A - 60gig, 5200 T, 'k was er direct verliefd op, stevig bakske, alles veilig afgeschermd, er kan dus geen vuil, stof water in de kaart-sleuven.
Een volle 1GIG ingestoken, wow.. na een goeie 3/4 min stond alles erop
Aangenaam is dat je alles op het scherm kan volgen, een smily betekent "alles OK en alle files opgeladen", + een groene led = een idem boodschap.
Je kan er nog veel meer mee doen (bekijken, controleren,...).
Voor die prijs een stuk beter dan de x-drive II en soortgenoten, voornamelijk de snelheid en de controlemogelijkheden bevallen mij erg.
Nu ga ik me echt een stuk veiliger voelen als ik ergen tenvelde ben sé
En teddybear wat heeft dit totaal met verzending gekost als ik dit mag vragen ..?
toffe bende die BD's
[COLOR=Purple]NIKON D800 //AF-S NIKKOR 24-70 F2.8 G ED // NIKON D7000 // AF Zoom NIKKOR ED 80-200mm f 2.8 D// NIKON SB900// Benro C2970F/COLOR]/ Zie Album online http://rexabe.smugmug.com
Zou de VOSONIC X'S DRIVE SUPER VP6210 ook goed zijn en niet te duur? Die kan nl ook XD-kaartjes lezen. (Heb een c770...)
kijk eens goed die kan ook XD-kaartjes aan. Hoor! Ik denk dat de PD7X wel een van de betere zijn en goedkoper. ik zou mij ongetwijfeld eent'je kopen. ze lijken mij ook kleiner dan een x-drive. En solider. Just my humble opinion
Groeten, Jonas
Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .
Bon, heb met eens goed met het nieuwe speeltje(van Chinese afkomst) gespeeld en eens deftig uitgetest...
-Algemeen kan dit app. me bekoren, ziet en is stevig in zijn alu omhulsel.
-De afsluitbare kaartsleuven + hoofdschakelaar(= wel héél slecht geplaatst als de mini USB kabel er ook inzit ).
-Ongeveer 1 GIG overzetten in 4 minuten !!
-De visuele "controle" tijdens het overzetten, je ziet het aantal bestanden, + het aantal MB's + totaalMB gebruikte op de kaart.
-Je kan ook zien hoeveel GIG er nog over is op de schijf zelf.
-De aparte batt.(4 R6/AA NI-MH)
-De unit kan ook dienen als batt. lader voor andere R6/AA NI-MH batt.! OPGELET géén NI-CAD's gebruiken!!!
-Doch het belangrijkste is de uithoudings proef..
Met een volle set batt. en een volle CF kaart van 1 GIG ben ik ermee gestopt na 10x te uploaden, dit is 10GIG aan foto's, zoiets zal zich nooit ergens ten velde zich voordoen.
Meer dan ruim voldoende, een *****
De batt. inhoud kan men aflezen door middel van een afgebeelde batterij die vol-3/4-1/2-1/4 of leeg is.
Beter is de voltmeter in het oog houden, bij 4.8 tot 5.1V geen enkel probleem, onder de 4.8V zijn deze batt. leeg.
Je meot er ff aan wennen, maar "adem" heeft het toestel genoeg.
Gelet op zijn prijs (bij PIN), een absolute aanrader, die PDX7A !
Mijn vorige set een X-drive II kan echt niet tippen aan deze snelheid en betrouwbaarheid/kwaliteit.
In al mijn testen, geen enkele fout opgetreden.
Eindelijk... ken ik nu eens het gevoel van zekerheid dat mijn volle kaart met foto's veilig en wel zijn overgezet..
Bon, heb met eens goed met het nieuwe speeltje(van Chinese afkomst) gespeeld en eens deftig uitgetest...
-Algemeen kan dit app. me bekoren, ziet en is stevig in zijn alu omhulsel.
-De afsluitbare kaartsleuven + hoofdschakelaar(= wel héél slecht geplaatst als de mini USB kabel er ook inzit ).
-Ongeveer 1 GIG overzetten in 4 minuten !!
-De visuele "controle" tijdens het overzetten, je ziet het aantal bestanden, + het aantal MB's + totaalMB gebruikte op de kaart.
-Je kan ook zien hoeveel GIG er nog over is op de schijf zelf.
-De aparte batt.(4 R6/AA NI-MH)
-De unit kan ook dienen als batt. lader voor andere R6/AA NI-MH batt.! OPGELET géén NI-CAD's gebruiken!!!
-Doch het belangrijkste is de uithoudings proef..
Met een volle set batt. en een volle CF kaart van 1 GIG ben ik ermee gestopt na 10x te uploaden, dit is 10GIG aan foto's, zoiets zal zich nooit ergens ten velde zich voordoen.
Meer dan ruim voldoende, een *****
De batt. inhoud kan men aflezen door middel van een afgebeelde batterij die vol-3/4-1/2-1/4 of leeg is.
Beter is de voltmeter in het oog houden, bij 4.8 tot 5.1V geen enkel probleem, onder de 4.8V zijn deze batt. leeg.
Je meot er ff aan wennen, maar "adem" heeft het toestel genoeg.
Gelet op zijn prijs (bij PIN), een absolute aanrader, die PDX7A !
Mijn vorige set een X-drive II kan echt niet tippen aan deze snelheid en betrouwbaarheid/kwaliteit.
In al mijn testen, geen enkele fout opgetreden.
Eindelijk... ken ik nu eens het gevoel van zekerheid dat mijn volle kaart met foto's veilig en wel zijn overgezet..
je gaat gij nu nogal fotokes kunnen maken en allemaal goeie met die nieuwe poot
aangezien het mijn verjaardag is, is het ook kado'tjes tijd. twijfelde nog tussen een 1gig CF kaartje (heb nu een 52x 512mb) of zo'n externe storage en denk dat ik voor deze externe storage ga gaan. ziet er echt prima stuff uit en zeer bruikbaar op reis/trip enz... (zelfs 1gig kaartjes gaan snel vol met een 20D...)
Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8
Comment