Wanneer ik ga wandelen of op reis ga, zit mijn fotomateriaal in een rugzak van het werk Case Logic. Ik kan er al mijn materiaal gemakkelijk in kwijt en het draagcomfort is zeer degelijk. Er is evenwel een zeer groot nadeel aan deze rugzak omdat mijn kledij op de rug erg snel kletsnat wordt van het zweet dat niet kan verdampen. Dit is natuurlijk niet echt aangenaam.
De rugzak waarin mijn partner de picknick en de drank meeneemt is met een "net" uitgerust zodat de eigenlijke rugzak geen contact maakt met haar kledij en haar rug dus droog blijft. Deze rugzak is evenwel niet geschikt om fotomateriaal in op te bergen.
Kan er mij iemand tips geven over een wandelrugzak uitgerust met een "net" die ook geschikt is om fotomateriaal in op te bergen.
Alvast bedankt
De rugzak waarin mijn partner de picknick en de drank meeneemt is met een "net" uitgerust zodat de eigenlijke rugzak geen contact maakt met haar kledij en haar rug dus droog blijft. Deze rugzak is evenwel niet geschikt om fotomateriaal in op te bergen.
Kan er mij iemand tips geven over een wandelrugzak uitgerust met een "net" die ook geschikt is om fotomateriaal in op te bergen.
Alvast bedankt
Comment