Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Backup naar iPad

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Backup naar iPad

    Ravpower gisteren ontvangen en de eerste tests gedaan.

    Ik moet zeggen, beste 40 euro ooit!
    Werkt perfect voor wat ik wou doen (backup SD -> USB drive), en nog zoveel meer.
    Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
    Website - 500px - Instagram

    Comment


    • #32
      Re: Backup naar iPad

      Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk bericht
      Ravpower gisteren ontvangen en de eerste tests gedaan.

      Ik moet zeggen, beste 40 euro ooit!
      Werkt perfect voor wat ik wou doen (backup SD -> USB drive), en nog zoveel meer.
      Hmm... toch een probleem gevonden. Het is blijkbaar niet mogelijk een incrementele copy van files te doen.
      Je moet dus telkens een hele directory copieren, of individuele files selecteren (zelfde probleem op iOS en Android).

      Beide opties zijn niet echt werkbaar.

      Heb het probleem voorgelegd aan hun support. Benieuwd of ze hier een oplossing voor hebben. Lijkt me een simpele aanpassing in hun mobiele apps.

      Anders moeten we een andere oplossing vinden.
      Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
      Website - 500px - Instagram

      Comment


      • #33
        Backup naar iPad

        Deze week zag ik een update van de Filehub app verschijnen in zowel de Android play store als Apple app store.
        En jawel, alle 'bugs' die ik een paar weken geleden gerapporteerd had heeft men opgelost. Dat noem ik nu support.

        Dus nu is dit filehubje van 40 euro voor mij de ideale backup oplossing voor op reis.
        Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
        Website - 500px - Instagram

        Comment

        Working...
        X