Ik ben steeds op zoek naar interessante, goedkope, achtergronden. Nu kwam ik toevallig uit bij AliExpress. Daar verkopen ze tienduizenden vinyl foto achtergronden. Veel zelfs met een ondergrond er bij. Bijvoorbeeld een stenen muur met een plankenvloer. Kost maar rond de 30 euro, sommige zelfs rond de 15 euro, met gratis verzending. Ervaringen met AliExpress terzijde (ik weet dat het altijd een gok is), heeft iemand ervaring met zo'n foto backdrop? Is het te gebruiken? Of is het een gimmick?
Om maar een voorbeeldje te geven: Houten achtergrond of Stenen muur met houten vloerl
Het vreemde is dat ik bijna nergens anders aanbieders vind van dit product, alleen AliExpress. Zwart/wit achtergronden vind ik genoeg, maar zeer weinig foto achtergronden. Dat bezorgt me op zich al wel argwaan ... Moest het zo'n goed product zijn, dan neem ik aan dat konijnenberg het ook wel zou aanbieden.
Om maar een voorbeeldje te geven: Houten achtergrond of Stenen muur met houten vloerl
Het vreemde is dat ik bijna nergens anders aanbieders vind van dit product, alleen AliExpress. Zwart/wit achtergronden vind ik genoeg, maar zeer weinig foto achtergronden. Dat bezorgt me op zich al wel argwaan ... Moest het zo'n goed product zijn, dan neem ik aan dat konijnenberg het ook wel zou aanbieden.
Comment