Hoikes allemaal .... vind het enorm fascinerend om long exposure te doen he ... heb een statief een sirius statief maar die voldoet bijlang na niet naar mijn wensen ... omdat het wanneer er een beetje wind is (nogal veel wind) het statief ietwat staat te trillen en bijna al mijn fotos wazig , schemerig .. dus maw mislukt zijn ... :-( ... vandaar mijn vraag welk is volgens jullie wel een degelijk en redelijk statief die aan mijn wensen zou voldoen ..
dus het moet een degelijk (niet licht ) met statiefknop (ballhead) snelkoppelingsplaatje heb ik niet nodig daar het stante pede aan mijn draagriem bevestigt is ..
dus kan er me iemand helpen die heel tevreden is over zijn statief ... zo ja welk merk waar te halen of te verkrigen ...
prijs mag tussen de 300 en 500 desnoods 600 euro bedragen .. denk wel dat je daarvoor wel al een degelijk statief hebt ?
dank voor de info ...
dus het moet een degelijk (niet licht ) met statiefknop (ballhead) snelkoppelingsplaatje heb ik niet nodig daar het stante pede aan mijn draagriem bevestigt is ..
dus kan er me iemand helpen die heel tevreden is over zijn statief ... zo ja welk merk waar te halen of te verkrigen ...
prijs mag tussen de 300 en 500 desnoods 600 euro bedragen .. denk wel dat je daarvoor wel al een degelijk statief hebt ?
dank voor de info ...
Comment