Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

screenprotector voor LCD monitor D7100

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: screenprotector voor LCD monitor D7100

    Hoe kun jr trvreden ijn over iets waarvan je niet weet of het enig nut heeft. Dat de protector niet krast of breekt, maar doet de camera dat wel?
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #17
      Re: screenprotector voor LCD monitor D7100

      Deze morgen kwam DHL leveren, en als ik dan het gekraste scherm zie waarop ik moet aftekenen, er zit geen bescherming op.
      Als ik dan naar de nintendo van de kinderen ga kijken, die gebruiken ook zo een pennetje op hun scherm, totaal geen krasjes, maar daar hangt ook een folie van invisibleSHIELD op.

      De vraag van TS was, wie heeft hier ervaring mee, en bestaat er iets beter.

      Raf heeft ondertussen al een folie van invisibleSHIELD gekocht, goede beslissing. ( zie post 6 )

      En zij die hun gelijk willen halen, dat een bescherming niet nodig is, ze doen maar, het is hun marteriaal, niet het mijne.

      PJW
      Nikon, Epson Stylus Pro 4900, Epson Perfection V750 Pro, X-Rite i1Publish Pro, www.pwf.be

      Comment


      • #18
        Re: screenprotector voor LCD monitor D7100

        ik heb via dx.com een setje gekocht niet het goedkoopste, maar ook niet het duurste. En ik kreeg het een weekje later thuis aan. Inhoud pakketje:
        2 folie"s voor over het grotere scherm aan de achterkant
        2 folietjes voor over het kleinere scherm bovenaan
        Onmiddellijk schermpjes gekuist, stofvrij gemaakt, folie er juist op, en heb sinds dien nog geen spijt gehad. Ik heb al 2 kleine krasjes ondertussenn maar die zitten dus op de folie!

        Voor dat geld was dat een zeer goede koop, + bij dx ALTIJD gratis verzending !

        Comment


        • #19
          Re: screenprotector voor LCD monitor D7100

          Ook de moeite om te bezoeken:

          Canon 5D MarkIII - 17-40mm f4 / 50mm f1.4 / 24-70mm f2.8 / 100mm f2.8 macro / extender 1.4x / 100-400mm IS USM / 70-200mm f2.8 IS USM

          Comment

          Working...
          X