Ben redelijk nieuw op dit forum dus op voorhand al mijn excuses als dit niet in de juiste categorie staat.
Ik heb deze zomer de kans om met de unief naar Tanzania te gaan. Uiteraard zou ik op deze reis ook graag mijn cameragerief meenemen. Ik ben dus op zoek naar een goede rugzak waarmee ik zowel mijn cameragerief als mijn andere persoonlijke spullen kan meenemen.
Het cameragerief dat ik zou willen meenemen is:
• Body (Canon EOS 550D)
• Kitlens (18-55mm)
• Sigma 50-200mm
• Sigma 70mm Macro
• Samyang 500mm (een zogenaamde ‘mirrorlens’, dus geen grote)
• Een monopod
• Geheugenkaarten
• Extra batterij
• Batterijlader
• Zonnepaneeltje om batterijen op te laden
Verder zou ik ook graag de volgende persoonlijke spullen willen meenemen
• Lunch
• Fles water van minstens 1L
• Schrijfgerief
• Notitieblokje
• Gps
• Zonnebril
• Zonnecréme
• Muggenspray
• Hoedje
• EHBO kit
De rugzak zou ook moeten voldoen aan de eisen om op de luchthaven mee te kunnen gaan als handbagage. Een tweede voorwaarde is dat de rugzak bij voorkeur niet zwart of blauw van kleur is (dit omdat de tse-tsevlieg , die de slaapziekte veroorzaakt en aanwezig is in het gebied waar ik naartoe ga, op deze kleuren afkomt)
Het lijkt mij zelf bijna onmogelijk om een goede rugzak te vinden die aan al deze eisen voldoet, daarom dat ik hier eens om raad kom vragen. Weet iemand van jullie een geschikte rugzak?
Met vriendelijke groeten
Niels
Ik heb deze zomer de kans om met de unief naar Tanzania te gaan. Uiteraard zou ik op deze reis ook graag mijn cameragerief meenemen. Ik ben dus op zoek naar een goede rugzak waarmee ik zowel mijn cameragerief als mijn andere persoonlijke spullen kan meenemen.
Het cameragerief dat ik zou willen meenemen is:
• Body (Canon EOS 550D)
• Kitlens (18-55mm)
• Sigma 50-200mm
• Sigma 70mm Macro
• Samyang 500mm (een zogenaamde ‘mirrorlens’, dus geen grote)
• Een monopod
• Geheugenkaarten
• Extra batterij
• Batterijlader
• Zonnepaneeltje om batterijen op te laden
Verder zou ik ook graag de volgende persoonlijke spullen willen meenemen
• Lunch
• Fles water van minstens 1L
• Schrijfgerief
• Notitieblokje
• Gps
• Zonnebril
• Zonnecréme
• Muggenspray
• Hoedje
• EHBO kit
De rugzak zou ook moeten voldoen aan de eisen om op de luchthaven mee te kunnen gaan als handbagage. Een tweede voorwaarde is dat de rugzak bij voorkeur niet zwart of blauw van kleur is (dit omdat de tse-tsevlieg , die de slaapziekte veroorzaakt en aanwezig is in het gebied waar ik naartoe ga, op deze kleuren afkomt)
Het lijkt mij zelf bijna onmogelijk om een goede rugzak te vinden die aan al deze eisen voldoet, daarom dat ik hier eens om raad kom vragen. Weet iemand van jullie een geschikte rugzak?
Met vriendelijke groeten
Niels
Comment