Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotoprinter gezocht

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• fotoprinter gezocht

Beste,

Ik ben op zoek naar een fotoprinter waarvan de kwaliteit van de foto's goed is en die tevens in staat is om Dvd's te bedrukken. Prijs bij voorkeur >150 EUR.
    Zelf heb ik een Canon IP5000 maar daarvan is de DVD lade vermist
    Google is mijn beste vriend maar die zwiert me zoveel info naar mijn hoofd dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
    Wie kan mij op weg helpen?

Bij voorbaat dank
    Canon R6 + Canon 5D mark III - Canon RF 28-70 f/2.0 - Canon EF 24-70 2.8 L USM - Canon EF 70-200 2.8 L IS II USM - Canon EF 50 mm 1.8 II; www.dpfotografie.be

Re: fotoprinter gezocht

ik zou eens moeten kijken maar heel mss heb ik hier nog de lade liggen van mijn ip 3000 die intussen al enige tijd de geest gegeven heeft

laat maar iets weten als je wilt dat ik eens kijk

je kan voor printers trouwens eens kijken bij coolblue, kan je verschillende printers vergelijken
    ik heb een tijd geleden de MG6250 gekocht, all-in-one met ook de mogelijkheid voor DVD's te bedrukken, 6 cartridges waarvan 1 grijstint & pigmentzwart naast de 4 'standaard'kleuren
    Website: http://www.svisimaging.be

Comment

Ik heb vorige maand de canon Pixma IP7250 gekocht voor precies 80 euro. Dat is een gewone printer, geen all-in-one, enkel printer. Er is zo'n dvd lade bij. Heb het nog niet geprobeerd. De weinige foto's die ik ermee printte zijn goed. Gebruikt 5 inktcartridges, die ook in XL-formaat bestaan.

Comment

Het duurste aan een printer zijn de cartriges... Neem ineens een goed model van printer dat zuinige en grote cartriges heeft. Ik heb persoonlijk de Epson Photo R2880, echt een uitstekende printer en ook niet echt duur. Maar ze hebben wel uitstekende cartriges dat lang meegaan en zelfs niet duur zijn in vergelijking met de meeste andere printers.

Comment

meer dan 150 euro? Dan ga je dus richting A3 printers. Kijk dan eens naar epson en canon modellen.
          Albums
          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
            meer dan 150 euro? Dan ga je dus richting A3 printers. Kijk dan eens naar epson en canon modellen.
            die liggen nog eens dubbel zo hoog
            Website: http://www.svisimaging.be

Comment

Hier ook een Epson Photo R2880 gebruiker en de prints mogen best gezien worden. Met DVD's printen heb ik (nog) geen ervaring.
              Waar ik voor vrees is dat een printer va, max. € 150 het resultaat niet zal zijn wat je verwacht.
              Grtjs

Comment

Working...
              X