Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto-tip.pl

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• foto-tip.pl

Ik weet het, misschien niet de juiste plek, maar weet niet waar anders te stellen! Ik kreeg de tip van Reinier79 om eens te kijken op de site van foto-tip.pl. Iemand ervaring met deze webwinkel? Hoe staat het met de verzendkosten, want ik vind dit niet direct terug? Hun prijzen schelen echt wel heel veel met deze van de Belgische en Nederlandse markt...zou het misschien wel overwegen, alleen ben ik soms wat bang om in het buitenland iets te kopen...

Alvast bedankt!

Groetjes
    Roeliee
    Nikon D7100 + Nikon 70-200mm f4 + Nikon 85mm f 1.8 AF-S + Sigma 150mm f 2.8 EX DG OS HSM + Sigma 18-35 f1.8 DC HSM ART

Re: foto-tip.pl

Eerlijk gezegd, ik was er ook niet gerust in maar vermits die ook op de Duitse en meer betrouwbare Ebay een webshop hebben met goede beoordelingen kregen heb ik het er toch maar op gewaagd.
    En ik beklaag het mij niet.
    Ik betaalde net voor de verzending van mijn statief via UPS 10,4 Euro
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

kleine paketjes kosten iets van een 5 euro en grote tussen 10 en 16 voor verzending.

Ik heb ook eerst een iets klein proberen te bestellen om eens te zien hoe dat verliep. Zeer goed moet ik zeggen, later in de bus.
      Je krijgt wel geen bevestiging van betaling, maar je kan wel mailen, en bij mij krijg ik toch een degelijke reactie.
      Net ook een statief besteld, ook mooi ingepakt aangekregen dus ik zie geen problemen.

Comment

Ik heb van deze site, weliswaar vie ebay, 2 lenzen van Samyang gekocht en alles is goed en snel verlopen.
        Fotografie is leren kijken.
        http://johanluyckx.weebly.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tollerke Bekijk bericht
          Ik heb van deze site, weliswaar vie ebay, 2 lenzen van Samyang gekocht en alles is goed en snel verlopen.
          Waar kan je hun ebaywinkel dan ergens vinden? Blijkbaar wel te vertrouwen dus die mannen...en de prijs is wel heel aanlokkelijk...
          Nikon D7100 + Nikon 70-200mm f4 + Nikon 85mm f 1.8 AF-S + Sigma 150mm f 2.8 EX DG OS HSM + Sigma 18-35 f1.8 DC HSM ART

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roeliee Bekijk bericht
            Waar kan je hun ebaywinkel dan ergens vinden? Blijkbaar wel te vertrouwen dus die mannen...en de prijs is wel heel aanlokkelijk...
            Hier: http://www.benl.ebay.be/sch/foto-tip...id=p4340.l2562
            Fotografie is leren kijken.
            http://johanluyckx.weebly.com

Comment

Net mijn bestelling geplaatst...hopelijk komt alles nu aan

Comment

waar staat PL voor..?
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  waar staat PL voor..?
                  Polen, het betreft een webshop/website uit Polen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    waar staat PL voor..?
                    grt,bouk.
                    Jij geeft altijd je goede raad weg, hé..... google is you best friend, bouk

Last edited by RichKE; 1 maart 2013, 17:39.
                    Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

Ik heb daar al gekocht tot grote tevredenheid !
                      Betrouwbaar wat mij betreft. Is gevestigd in Polen.

Dirk
                      Dirre - dirkcatteeuw@telenet.be
                      ----------------------------------------------
                      Nikon-spul en een beetje glas in een Tamrac zakske

Comment

Vandaag m'n pakketje ontvangen! Alles wat ik had besteld, heb ik dan ook gekregen. Goed materiaal voor eigenlijk maar "weinig" geld... Als ik hetzelfde bij ons zou kopen, betaalde ik €130 meer... zeker de moeite waard! Het is wel geen "voor 22u30 besteld, morgen bij u thuis" winkel, maar denk niet dat dit écht nodig is! Ik kijk er zeker nog eens rond!

Nog eens bedankt voor de tip Reinier79!

Groetjes
                        Roeliee

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roeliee Bekijk bericht
                          Nog eens bedankt voor de tip Reinier79!
                          Graag gedaan Als het goed is komt mijn K30x balhoofd vandaag binnen, uiteraard ook bij foto-tip.pl besteld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reinier79 Bekijk bericht
                            Graag gedaan Als het goed is komt mijn K30x balhoofd vandaag binnen, uiteraard ook bij foto-tip.pl besteld.
                            Deze zat vandaag ook bij mijn bestelling!

Comment

En inderdaad vrijdag mijn K30x ontvangen. Eerste indruk, damm, wat een groot en zwaar gevaarte. De eerste indruk toen hij op mijn statief zat, heerlijk soepele werking, vast is ook echt vast zonder dat je het echt tot het uiterste hoeft aan te draaien.

Comment

Working...
                              X