Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flits-set

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Flits-set

Heeft iemand ervaring met een flitsset van Falcon Eyes bv. deze: SSK-2250D?
    Is dat van redelijke kwaliteit voor gebruik in een kleine kamer (4x4) en het fotograferen van stillevens?

Waarschijnlijk zijn er wel betere sets, maar het is en blijft een hobby en de centjes zijn niet zo maar te rapen op straat
    Beelden maken is plezant!

Re: Flits-set

Oorspronkelijk geplaatst door tjoekerke Bekijk bericht
    Is dat van redelijke kwaliteit voor gebruik in een kleine kamer (4x4) en het fotograferen van stillevens?
    wat wil je precies doen? stillevens zijn makkelijker met continu licht setje... 4X4 is echt wel heel klein (te kort) voor enige vorm van portret fotografie...
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Bedoeling is effectief stilleven, niet portretten.
      Welke wattage moeten die daglampen dan hebben? Ruimte is echt zo beperkt, maar meer dan een tafel met een achtergrond heb ik niet echt nodig.
      Zeker niet voor wat ik wil doen (oude boeken met bril, typmachine, tassen, glazen, flessen enz een beetje in scene gezet)
      Beelden maken is plezant!

Comment

set met fluorescent licht.... click

vermits je stillevens en producten vanop statief kan fotograferen, hoeft dit niet super veel watt te hebben.
        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Working...
        X