Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

OPGEPAST voor namaakbatterijen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: OPGEPAST voor namaakbatterijen

    Oorspronkelijk geplaatst door Selamat Bekijk bericht
    Ik denk dat wij nu verdwalen.
    Ik heb niets tegen imitatie maar namaak is toch een ander verhaal,
    de prijs betalen voor een originele en een namaak krijgen is puur diefstal!!!
    Niemand weet wie die namaak produceert en wat erin zit!!!

    Imitaties zijn soms even goed als originele, de producenten willen zeker geen risico's lopen!
    Het gebruik van een imitatie of van een originele product is een persoonlijke keuze.

    Imitatie of compatible is een product dat gelijkt op het originele maar niet het merk logo, type naam ... draagt
    Namaak is een product die alle kenmerken draagt van het originele merk logo, type naam.
    sorry, ook ik ben effe off-topic gegaan . Het gaat hier om namaak batterijen verkopen voor origineel. Wat jij hier laat zien is pure vervalsing en heeft niets te maken met thirth party items. Ik zou toch proberen klacht indienen, want het beetje uitleg van de verkoper kan je met een dikke korrel zout nemen...
    Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

    Comment


    • #17
      Re: OPGEPAST voor namaakbatterijen

      Ik heb natuurlijk Canon verwittigd.
      Vandaag heb ik hun antwoord gekregen.
      Op de site van Canon Belgďe kunt u alle details vinden van hun strijd tegen criminaliteit.

      Ik had alle details van mijn aankoop per mail gestuurd naar ipr.info@canon-europe.com

      ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      Dear,
      Thank you very much for your email and for informing us about your counterfeit battery, we take the supply of counterfeit Canon branded products very seriously.
      We will ensure we make the necessary investigations into the seller.
      Thank you again for bringing this to our attention.
      We have provided you with a machine translation of this email below to assist you.
      Kind regards,
      The Anti-Counterfeit Team


      Beste,
      Hartelijk dank voor uw e-mail en voor het informeren van ons over uw nagemaakte batterij, nemen we de levering van nagemaakte Canon merkproducten zeer serieus.
      Wij zullen ervoor zorgen dat we de noodzakelijke onderzoeken te maken in de verkoper.
      Nogmaals bedankt voor het brengen van dit onder onze aandacht.
      Met vriendelijke groet,
      De Anti-Counterfeit Team
      Canon 5D MarkIII - 17-40mm f4 / 50mm f1.4 / 24-70mm f2.8 / 100mm f2.8 macro / extender 1.4x / 100-400mm IS USM / 70-200mm f2.8 IS USM

      Comment

      Working...
      X