Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke geheugenkaart voor Nikon D4? + eventuele flits

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Welke geheugenkaart voor Nikon D4? + eventuele flits

    Nou ja , " louche" wat is hier louche aan. Aan de website of de kaartjes ? Ik heb hier gekocht en er is niks verkeerd aan, niet met het geleverd waar nog met de afhandeling. Op de doosjes in de blister waar de transcend cf kaarten inzitten staat een SN nummer, die kan je op de Transcend site invoeren ter verificatie, en dan krijg je gelijk de garantieperiode.
    Voor ik deze " goed kopen " kaarten kocht me eerst goed ingelezen en verschillende reviews geven voor beide goede en slechte uitslagen, zoals alle revieuws op het net. Tweakers en Dp
    revieuw om maar enkele te noemen. En iets louche noemen om de paranoia te voeden, is zowat de trend tegenwoordig. Laat eens iemand hier de aankoopprijs plus 30% winst name neerzetten, je zal ze zien komen.
    Waarom anders die grote prijsverschillen? Ik zou u meerdere verhalen kunnen vertellen over prijsverschillen gehanteerd door handelaars, bv contactlenzen hier in de streek met een verschil van 60€ onderling voor hetzelfde product, of zijn alleen de dure de echte? Is dit louche, ze proberen maar hé.
    En hieronder een registratie van een kaart gekocht op bovenvermelde site op de Transcend site met de geleverde garantie helemaal rechtsonder
    Wil dit zelf doen, moet je wel je email invullen, hier natuurlijk weggelaten.grt
    https://ggpics.be/

    Comment


    • #17
      Re: Welke geheugenkaart voor Nikon D4? + eventuele flits

      Oorspronkelijk geplaatst door boy1308 Bekijk bericht
      het zijn inderdaad straffe prijzen... Daar kost mijn kaartje 87€ ipv 182€... en als iets te mooi om waar te zijn is... dan moet je inderdaad uit je doppen kijken... maar heb al opgezocht ivm ervaringen met die site, en zie niks slechts... maar heb voorlopig nu een kaartje... nu nog een kaartlezertje met USB 3.0 voor CF , want macbook ondersteund enkel SD...
      Dit is volgens mij de beste,niet noodzakelijk daar te kopen, zoek en je zal vinden.

      en als iets te mooi om waar te zijn is ( citaat ) en langs de andere kant denken ze - dat hun geld in jou zak zit -
      Last edited by guido.g; 10 februari 2013, 13:39.
      https://ggpics.be/

      Comment

      Working...
      X