Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

problemen met digitale kader

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • problemen met digitale kader

    hoi
    ik heb voor mijn moeder een digitale kader gekocht, met het idee om haar fotos van vroeger toegangelijker te maken
    op de kader kan ik een kaartje en/of een usb stick gebruiken
    dacht van het ei van colombus gevonden te hebben .....
    alleen dat ding draait op kaartjes en of usb sticks tot 8 gig.....terwijl ik graag 64 gig zou ingestopt hebben
    er staat geen limiet vermeld op de handleiding...
    heb de 64 gig al geprobeerd te herformateren...exfat is het enige wat ik terugvind , en die stick werd gewoon geweigerd....na een poos werd de formatering afgebroken
    16 gig gaat ook niet, kaartjes noch sticks

    iemand een idee? of is mijn idee niet haalbaar? heeft iemand ervaring met die spullen
    oh ja, het is er een van braun....

    bedankt
    groetjes aline

  • #2
    Re: problemen met digitale kader

    Als je de foto's verkleint naar de resolutie van het schermpje van het digitale kader, dan krijg je héél veel foto's op een geheugenstick of een geheugenkaartje van 8GB.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: problemen met digitale kader

      Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
      Als je de foto's verkleint naar de resolutie van het schermpje van het digitale kader, dan krijg je héél veel foto's op een geheugenstick of een geheugenkaartje van 8GB.
      Ik kan dit alleen maar bijtreden. Veel van deze digitale fotk0aders hebben een resolutie van 800x600 of soms 1024x768. Zelfs met slechts beperkte compressie zal een jpeg bestand van deze grootte maar ongeveer een 400 KB groot zijn, wat neerkomt op ongeveer 20000 foto's. Zelf als zou je gemiddeld aan 800 KB komen, dan nog heb je ruimte voor ongeveer 10000 foto's.

      Comment

      Working...
      X