Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

flitser sony

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• flitser sony

hey,
    ik ben op zoek naar een betaalbare flitser voor een Sony a55.
    ik heb hier nul ervaring in.. dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met de juiste keuze

ik wil graag beginnen met high-speed fotografie, wat met water en druppel experimenteren,
    nu is het probleem dat ik niet echt een geschikte flitser voor mijn camera vind binnen mijn prijsklasse.
    misschien moet ik opzoek gaan naar een adapter maar hier heb ik ook geen ervaring mee.. en dan moet ik ook daarvoor de juiste flitser vinden.

als je ergens nog een tweedehands flitser/adapter + flitser hebt liggen ..

groetjes Margot

Re: flitser sony

Oorspronkelijk geplaatst door Margot.rene Bekijk bericht
    binnen mijn prijsklasse.
    en die is?
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

als het echt een goeie is heb ik er 200€ voor over

Comment

Dan zou ik kijken naar een metz 50. Die valt binnen je budget is een erg goede flits.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Margot.rene Bekijk bericht
          als je ergens nog een tweedehands flitser/adapter + flitser hebt liggen ..
          Indien interesse heb ik nog een Minolta 5600 HS D flits liggen. Deze is weinig gebruikt en de laatste 2 jaar helemaal niet meer wegens overstap naar Canon. Ik weet niet zo goed wat de waarde nog is, maar deze mag weg voor een zacht prijsje. (Werd 2 jaar geleden ook al te koop aangeboden, maar uiteindelijk nooit verkocht)

Comment

bedankt voor de reacties

Comment

Working...
            X