Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

battery grip van china

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: battery grip van china

Oorspronkelijk geplaatst door Arc0sS Bekijk bericht
    Na wat rondkijken op ebay heb ik een batterygrip uit China gevonden voor weinig.
    [/URL]
    Ik heb er zo eentje gehad. Toen hing ik er mijn sun sniper riem en 50D aan.
    Nog niet de straat uit of daar vlogen mijn spullen over straat. Aan mijn Sun
    Sniper hing alleen nog de onderplaat van de grip.
    Het is natuurlijk maar één verhaal, maar het mag ook verteld worden...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
      Ik heb er zo eentje gehad. Toen hing ik er mijn sun sniper riem en 50D aan.
      Nog niet de straat uit of daar vlogen mijn spullen over straat. Aan mijn Sun
      Sniper hing alleen nog de onderplaat van de grip.
      Het is natuurlijk maar één verhaal, maar het mag ook verteld worden...
      zeker moet dit verhaal verteld worden en zeker voor de Sun Sniper gebruikers, ik heb er geen ervaring mee,maar zou dit niet met alle grips zo zijn, denk je?
      Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nixonn Bekijk bericht
        EDIT: Ik heb gekeken, en ik ben niet zeker of het wel een Meike is. Klik hier voor de link. Als je links de foto van de Grip ziet, kan je zien dat eer een stickertje plakt met "Meike" daarop. Maar scroll naar beneden tot je meer foto's kan bekijken, en daar plakt geen stickertje op... Dus ik weet het niet goed.
        Is idd zo ik heb er ook nog 1 gevonden bij Linkdelight met batterijen en een afstandsbediening en wel hier maar ben ook niet zeker of dit wel een Meike is, ik kocht de mijne hier
        Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RichKE Bekijk bericht
          zeker moet dit verhaal verteld worden en zeker voor de Sun Sniper gebruikers, ik heb er geen ervaring mee,maar zou dit niet met alle grips zo zijn, denk je?

Ja, dat kan. Zeker. En ik zou een echte grip ook niet maar aan een
          Sun snipers durven hangen, hoewel er al verschillende mensen
          hebben verteld dat ze dit wel doen, en dat er geen problemen mee
          zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RichKE Bekijk bericht
            Is idd zo ik heb er ook nog 1 gevonden bij Linkdelight met batterijen en een afstandsbediening en wel hier maar ben ook niet zeker of dit wel een Meike is, ik kocht de mijne hier
            Ik twijfel nu toch wel. Je hebt er al zo lang geen problemen mee, dus waarom 25 euro meer geven.. Ik zal er maar is over nadenken Bedankt voor je link
            Canon EOS 6D + 24-105 f4.0 L IS USM - 50mm f1.8 - 85mm f1.8 - Sigma 150mm f2.8 macro.
            https://www.flickr.com/photos/129745547@N08

Comment

geen probleem, mocht je later nog ergens vragen hebben stuur dan maar gewoon een PM, hé!

Comment

Bedankt voor de linkjes.
                Over de sun sniper: hoe komt het dat de boel loskomt?
                Die body grip bevestig je toch in het schroefgat voor het statief en die sun sniper in het schroefgat van de body grip voor het statief?
                Komt die bout gewoon los, of komt deze los met alles er op en er aan?
                Onkwetsbaarheid is eenzaamheid ...

Comment

ik denk dat gewoon de bodem uitbreekt.
                  ze zijn er niet op gemaakt om op zijn kop te hangen, maar bovenop een statief is daar minder kracht op.
                  met sommige camera's moet je dat zelfs niet doen.
                  Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Vandaag een doosje uit china ontvangen, de zonnekap voor de 18-135 en yongnuo remote control zijn toegekomen, ondertussen zijn er terug 2 handstraps, cases voor aa-batterijen en een case voor sd-cards besteld.
                    Als mijn paypalrekening terug is aangevuld wordt de bodygrip besteld.

Comment

Vandaag de battery grip gaan ophalen in het postkantoor.
                      In geen 2 weken tijd is deze gearriveerd. Gelijk de grip aangehangen en getest --> prachtig en perfect
                      Het enige nadeel is dat als de handstrap er ook aanhangt deze niet stabiel staat, maar dit is het "probleem" van de handstrap zelf.
                      Die handstrap werkt ook enorm prettig.

Comment

Working...
                      X