Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

battery grip van china

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• battery grip van china

Na wat rondkijken op ebay heb ik een batterygrip uit China gevonden voor weinig.
    Ik ben een amateur huis/tuin/keukenfotograaf en vind dit wel een aantrekkelijke prijs.
    Ik weet dat je het niet kunt vergelijken met een originele batterygrip maar is er iemand die er goede of slechte ervaringen mee heeft? linkje
    Onkwetsbaarheid is eenzaamheid ...

Re: battery grip van china

Linkdelight is best wel betrouwbaar. Ze verkopen heel wat splullen door meike gemaakt. Google staat vol van reviews.
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

Heb ik dan meteen de goeie genomen
      Er wordt veel geschreven dat je met de invoerkosten en dergelijke
      Duitsland is 37,43 + 15,90
      China 29,46 + "niks"

Ik veronderstel dat het veiliger en sneller is om het van Duitsland te laten komen omdat ik daar zeker ben van de 53,33?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Arc0sS Bekijk bericht

Ik veronderstel dat het veiliger en sneller is om het van Duitsland te laten komen omdat ik daar zeker ben van de 53,33?
        da's jouw keuze, ik betaal nooit opleg als het van china komt... alleen duurt het wat langer... (reken maar op 4 weken)
        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
          da's jouw keuze, ik betaal nooit opleg als het van china komt... alleen duurt het wat langer... (reken maar op 4 weken)
          Ik heb het gelezen in je sticky van strobist dat uw materiaal veelal van china komt. Ik heb enorm getwijfeld als ik mijn flitsen ook zo ging kopen maar durfde niet.
          Ooit zal de stap wel komen dat ik van daar bestel, misschien is het wel de bodygrip.
          (al heb ik onlangs een afstandsbediening en zonnekap besteld maar nog niks ontvangen. +/-3weken geleden)

Comment

Ik heb reeds veel in china besteld. Video lights (160 LED), batterijgrip en ander klein spul. Werkt fantastisch!
            portret | architectuur | landschap | automotive | bruiloft | product | interieur | evenementen | sport
            Nikon D610 - glas - licht - pootjes - Facebook

Comment

ik heb ook al zeer veel in China besteld, eigenlijk alles buiten mijn camera en objectieven komt van ginder oa 4 batterijgrips, 1 trigger en 4 receivers, reflector, studioparaplu's, een paar filters, flitsers enz... Slecht 1 maal een probleempje gehad en dat is nog, door de goede verstandhouding met de verkoper, in mijn voordeeel opgelost geraakt (alleen heb ik toen 8 weken moeten wachten ) Ben ook tevreden over alles wat ik er gekocht heb!
              Linkdelight is toevallig ook nog 1 van de snelste verzenders, ik heb bij hen max 14 dagen moeten wachten terwijl het bij de anderen toch gewoonlijk 3 ŕ 4 weken is, maar dat hangt ook nog van de post ginder af ook!
              Die €15,9 die ze je aanrekenen in Duitsland zijn geen invoerkosten maar verpakking ne verzendingskosten, terwijl de verzendingskosten vanuit China meestal gratis zijn. Invoerkosten heb ik nog nooit moeten betalen.
              Ik zou wel niet dit type nemen, het schermpje dient tot niets en volgens mijn info verbruikt het ook nog heel wat stroom! Hier zijn er ook zonder link
              Last edited by RichKE; 3 januari 2013, 23:24.
              Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

Blij om te lezen dat er velen de stap hebben gewaagd.
                Wat zijn zo zaken die jullie gekocht hebben die echt aanraders zijn?

Comment

Ik ben momenteel deze dagen verschillende dingen aan't zoeken om binnenkort te bestellen. Nl.: flitsers, recievers, paraplu en ook een grip.

Door dit topic kwam ik bij de Meike grips vanop Ebay. Ik denk idd ook zoals RichKE zegt, niet met dat LCD schermpje nemen, maar een gewone. Let wel op dat het degelijk een Meike is, en geen ander goedkoop spul.
                  Voor een grip kan ik wel deze aanraden: 55 euro. Sneller geleverd, veel korterbij, kan je direct extra batterijen bijbestellen... Enkel voordelen denk ik dan. Wel 25 euro duurder dan de Meike zonder LCD schermpje, maarja.

Volgens mij zijn de Yongnuo flitsers zeer populair voor strobist, goedkoop en doen goed hun werk, mijne toch. Yongnuo triggersetjes zijn ook populair, en ook deze doen zeer goed hun werk.. Nog geen enkel probleem gehad.
                  Canon EOS 6D + 24-105 f4.0 L IS USM - 50mm f1.8 - 85mm f1.8 - Sigma 150mm f2.8 macro.
                  https://www.flickr.com/photos/129745547@N08

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nixonn Bekijk bericht
                    Ik ben momenteel deze dagen verschillende dingen aan't zoeken om binnenkort te bestellen. Nl.: flitsers, recievers, paraplu en ook een grip.

Door dit topic kwam ik bij de Meike grips vanop Ebay. Ik denk idd ook zoals RichKE zegt, niet met dat LCD schermpje nemen, maar een gewone. Let wel op dat het degelijk een Meike is, en geen ander goedkoop spul.
                    Voor een grip kan ik wel deze aanraden: 55 euro. Sneller geleverd, veel korterbij, kan je direct extra batterijen bijbestellen... Enkel voordelen denk ik dan. Wel 25 euro duurder dan de Meike zonder LCD schermpje, maarja.

Volgens mij zijn de Yongnuo flitsers zeer populair voor strobist, goedkoop en doen goed hun werk, mijne toch. Yongnuo triggersetjes zijn ook populair, en ook deze doen zeer goed hun werk.. Nog geen enkel probleem gehad.
                    Ik kan je enkel maar bijtreden, ik heb ook een Meike-grip op mijn 60D en 350D, ik heb er ook gekocht voor mijn 2 dochters. Geen enkele heeft ons ooit in de steek gelaten. Van fotoshop Aalten ben ik ook heel tevreden voor de geleverde service, je kan daar inderdaad ook nog batterijen bijkopen en ben je in totaal €73 lichter en je betaald er ook geen verzendingskosten. En last but not least de verzending is een paar weken sneller dan vanuit China
                    Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RichKE Bekijk bericht
                      Ik kan je enkel maar bijtreden, ik heb ook een Meike-grip op mijn 60D en 350D, ik heb er ook gekocht voor mijn 2 dochters. Geen enkele heeft ons ooit in de steek gelaten...
                      Mag ik vragen hoe lang uw Meike grip al werkt zonder problemen?

Want de Meike grip staat me wel aan, 't is nog wat afwegen waar ik welke grip bestel
                      Canon EOS 6D + 24-105 f4.0 L IS USM - 50mm f1.8 - 85mm f1.8 - Sigma 150mm f2.8 macro.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nixonn Bekijk bericht
                        Mag ik vragen hoe lang uw Meike grip al werkt zonder problemen?

Want de Meike grip staat me wel aan, 't is nog wat afwegen waar ik welke grip bestel
                        mijn eerste op de 350D is toch al wel zeker 4 jaar en werkt nog steeds als de eerste dag, deze van mijn dochters op respectievelijk een 450D en een 550D staan er ook nog steeds op en mijn laatste aanwinst op mijn 60D is nu 1 1/2 jaar in mijn handen. Eerlijk gezegd ik heb er het volle vertrouwen in.

Comment

Blij om te horen, ik denk toch dat ik hem uit china bestel, 25€ is toch wel 1000bef he
                          Tijd heb ik ook, dus ...
                          Moest een fotoboer in het rond een hebben die 25€ duurder is zou ik hem toch daar halen, maarja, met 25€ zal ik er niet toekomen.

Comment

Uit welke webshop kwam jullie meike grip? Linkdelight heeft er gene zonder lcd voor mijn 550d. (of het is dan een zonder merk)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Arc0sS Bekijk bericht
                              Uit welke webshop kwam jullie meike grip? Linkdelight heeft er gene zonder lcd voor mijn 550d. (of het is dan een zonder merk)
                              Ik heb gisteren 1 zien staan bij Linkdelight, van Meike zonder LCD schermpje Ik zal effe zoeken en zodra ik het vind bewerk ik deze reactie

EDIT: Ik heb gekeken, en ik ben niet zeker of het wel een Meike is. Klik hier voor de link. Als je links de foto van de Grip ziet, kan je zien dat eer een stickertje plakt met "Meike" daarop. Maar scroll naar beneden tot je meer foto's kan bekijken, en daar plakt geen stickertje op... Dus ik weet het niet goed.
                              Last edited by Nixonn; 5 januari 2013, 11:16.

Comment

Working...
                              X