Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Balhoofd vraagje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Balhoofd vraagje

    Wil je bij Vanguard blijven, kijk dan hier eens:


    Groeten,
    Eric

    Comment


    • #17
      Re: Balhoofd vraagje

      Oorspronkelijk geplaatst door Apple Bekijk bericht
      De q3 zit boven de 300 euro. Vermoed dat de meeste voorgestelde balhoofden boven budget zijn en ook nog eens factor duurder dan het statief dat TS heeft ?
      Vraag me dan ook af of de voorgestelde balhoofden realistisch zijn voor het budget van TS ?

      Wellicht kan TS aangeven wat zijn/haar budget is.



      De Benro's en de sirui koop je vanaf een goeie 100€

      Comment


      • #18
        Re: Balhoofd vraagje

        oo vertel wat is er zo slecht aan Feisol???
        Tja, waar begin ik. Ik heb een feisol statief en balhoofd. Balhoofd is goedkoop gebouwd en wekt allesbehalve vlot. Op het statief heb ik het mechanisme die de poten lockt in de verschillende standen al 3 maal moeten vervangen. Om de poten in en uit te draaien heb je overigens 3 man nodig. Nee al snel een Gitzo aangeschaft, had ik beter meteen gedaan, dan had ik geen €500 in het water gegooid. Ik vermoed dat hier ergens op het forum nog wel meer feedback van mij staat over Feisol. Je moet maar effe zoeken als je meer wilt lezen.

        Benro lijkt me een betere optie, maar een goed balhoofd voor €100, daar geloof ik niet in.
        Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

        Comment


        • #19
          Re: Balhoofd vraagje

          Oorspronkelijk geplaatst door * Fuse * Bekijk bericht
          Tja, waar begin ik. Ik heb een feisol statief en balhoofd. Balhoofd is goedkoop gebouwd en wekt allesbehalve vlot. Op het statief heb ik het mechanisme die de poten lockt in de verschillende standen al 3 maal moeten vervangen. Om de poten in en uit te draaien heb je overigens 3 man nodig. Nee al snel een Gitzo aangeschaft, had ik beter meteen gedaan, dan had ik geen €500 in het water gegooid. Ik vermoed dat hier ergens op het forum nog wel meer feedback van mij staat over Feisol. Je moet maar effe zoeken als je meer wilt lezen.

          Benro lijkt me een betere optie, maar een goed balhoofd voor €100, daar geloof ik niet in.
          hmmm das minder dan ja.
          Welk serie van gitzo heb je nu?
          Nikon D90/Nikkor 18-105mm/sigma 180 mm macro/manfrotto 055 xpro met 496rc2/SB900

          Comment

          Working...
          X