Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nikon D3200 - welke lens ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: nikon D3200 - welke lens ?

    Weet je ook toevallig enkele meer gevorderde boeken? (waarbij ze ervanuitgaan dat je al veel weet, dus niet over sluitertijd met lange lenzen, diafragma tov achtergrond, iso en ruis, pannen, basic flash (bounce, off camera met verschillende lichtkwaliteiten),...) Bij elk (basis) boek leer je wel nog iets bij, maar ik vind het zonde om een boek van 30 euro te kopen om er slechts 2 tips uit te kunnen gebruiken.
    Ik ben ook al enorm veel winkels afgegaan en nergens kunnen ze me helpen (ben waarschijnlijk niet zo goed in de juiste winkels kiezen ) , heb wel al enkele (oude) tijdschriften gevonden voor pro's (wat ik zeker niet ben, maar staan wel de interessantste dingen in), maar verder gaat het ook niet... (via zoekfunctie ook niets gevonden)
    Alvast bedankt!

    Comment


    • #32
      Re: nikon D3200 - welke lens ?

      Oorspronkelijk geplaatst door opawietje Bekijk bericht
      beste mnoach,
      je raadt me één boek zeker aan, kan je me vertellen dewelke ? eventueel het ISBN nummer ware fantastisch !!!!




      mvg
      D800 en een goed glasservies

      Comment


      • #33
        Re: nikon D3200 - welke lens ?

        scott kelby's digitale fotografie boek 978-90-430-1893-7
        voor mij één van de betere. behandelt ook verschillende takken van fotografie en materiaal
        A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

        Comment


        • #34
          Re: nikon D3200 - welke lens ?

          scott kelby's digitale fotografie boek 978-90-430-1893-7
          voor mij één van de betere. behandelt ook verschillende takken van fotografie en materiaal
          A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

          Comment


          • #35
            Re: nikon D3200 - welke lens ?

            Boeren, Burgers en Buitenlui !!!!
            En iedereen die dit leest natuurlijk...
            Opa heeft z'n kous vanonder de matras gehaald en heeft gekocht :
            Nikon D3200 body met Tamron lens 18-270 (nikor 18-200 verdorie 190€ duurder), tafelstatiefje, polarisatiefilter, uv-filter, extra batterij en een Scandisk extreme 8GB kaartje.
            Van de lieve fotograaf nog een nikon kaartje 4GB en een grote statief bijgekregen...
            Tevens binnengehuppeld (portemonee was toen niet meer zo heel zwaar) in de standaard boekhandel om Scottje Kelby's digitale fotografieboek te kopen (opgepast, momenteel met 5 € korting : 44,95 ipv 49,95 maar wel expliciet vragen !.
            Terug naar huis gestrompeld (boekJE weegt eventjes bijna 2 kg) en nu zielsgelukkig aan het lezen, bladeren, proberen, nog eens proberen, nog wat bladeren....enz, enz, enz...
            Mijn welgemeende hartelijke dank aan alle behulpzame forumridders !!!!
            Ook van oma !!!!!
            De foto's komen later, beloofd !

            Comment


            • #36
              Re: nikon D3200 - welke lens ?

              veel succes ermee, ben benieuwt naar je eerste resultaten.
              A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

              Comment


              • #37
                Re: nikon D3200 - welke lens ?

                Leuk om te horen, veel plezier ermee



                De foto's komen later, beloofd !
                Van Oma?
                D800 en een goed glasservies

                Comment


                • #38
                  Re: nikon D3200 - welke lens ?

                  Voor geďnteresseerden :
                  Allemaal genomen met combi D3200 / Nikkor 18-300 KLIK

                  Comment


                  • #39
                    Re: nikon D3200 - welke lens ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
                    Voor geďnteresseerden :
                    Allemaal genomen met combi D3200 / Nikkor 18-300 KLIK
                    Er zitten enkele zeer mooie foto's tussen! Maar waarom upload je telkens alle foto's? (sommige zijn bijna identiek)

                    Comment


                    • #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht

                      Er zitten enkele zeer mooie foto's tussen! Maar waarom upload je telkens alle foto's? (sommige zijn bijna identiek)
                      Dank U
                      Omdat ik daar toch onbeperkt ruimte heb ...

                      Comment


                      • #41
                        Re: nikon D3200 - welke lens ?

                        Je moet proberen enkel uw mooiste te tonen en te selecteren. Je moet altijd denken dat ze enkel de slechtste foto's zullen zien en u daarop zullen beoordelen.

                        Comment


                        • #42
                          Re: nikon D3200 - welke lens ?

                          Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
                          Je moet proberen enkel uw mooiste te tonen en te selecteren. Je moet altijd denken dat ze enkel de slechtste foto's zullen zien en u daarop zullen beoordelen.
                          Oh deze foto's zijn voor mij ik geef er niet veel om wat anderen er van denken, het is maar omdat ik zelf weinig info/voorbeelden over deze combo vond dat ik de link wilde delen, anders plaatste ik er wel in showcase...

                          Comment

                          Working...
                          X