Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Phottix Strato

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Phottix Strato

Hallo,

Heeft iemand ervaring met de Phottix Strato II Multi 5in1 2.4Ghz? Ik zou deze gebruiken op m'n D5000 om een SB910 aan te sturen.
    Graag pro's en (eventueel) con's. Ik ben nog nieuw met off-camera flitsen.

Alvast bedankt voor jullie reacties.
    Nikon D5000, Nikon AF-S 18-55mm f/3.5-5.6, Nikon AF-S 55-200mm f/3.5-5.6 VR, Nikon AF-S 35mm F/1.8 G DX, Nikon AF-S 50mm F/1.4 G, Nikon SB910

Re: Phottix Strato

Ik heb deze sinds kort voor mijn Sony in combinatie met een paar YN560 flitsers en ben er zeer tevreden van, nog geen fouten kunnen ontdekken.
    Voordeel is ook dat je bij deze triggers ook nog een flits op je toestel kan houden.
    Sony A550 + glas

Comment

prima keuze, is één van de beste manuele triggers van dit moment... zie ook click
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

De Phottix triggers doen het bij mij ook prima.
        Ik heb de Odin maar zoals Koen al aangeeft zijn de Strato's een prima keuze.
        Degelijk spul voor een eerlijke prijs (zeker de Strato's dan )
        Fuji XH-1 / en een stel fijne glazen.

Comment

En die Odin's? Zijn die goed? Het voordeel daarvan is dat ze TTL en high speed syncing ondersteunen zeker? Of zijn er nog meer voordelen die de meerprijs rechtvaardigen?
          Nikon D5000, Nikon AF-S 18-55mm f/3.5-5.6, Nikon AF-S 55-200mm f/3.5-5.6 VR, Nikon AF-S 35mm F/1.8 G DX, Nikon AF-S 50mm F/1.4 G, Nikon SB910

Comment

naast de odin's zijn er intss voor canon ook TTL-triggers van youngnuo
            wanneer de versie voor nikon komt, weet ik niet

daarnaast heb je ook de pixel king & daarvan gaat een V2 uitkomen die bepaalde features gaat extra hebben die nu al in de youngnuo's zitten