Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Phottix statief

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Phottix statief

    Heeft er iemand ervaring met de statieven van phottix?
    Ik vind er niet veel over terug, geen reviews, gebruikerservaringen of dergelijke...
    Ik vind de prijs wel scherp voor zo een compact carbon statief!

    Specs:

    Maximale hoogte: 174cm
    Opgevouwen maat: 42cm
    Gewicht 1,75kg
    Belasting 14kg

  • #2
    Re: Phottix statief

    heb me er een tijdje geleden ook eentje aangeschaft omdat ik het beu was met en zware hoop ijzer rond te zeulen!
    ben er héél tevreden over,heb alleen even moeten wennen aan de draaisluitingen van het statief!
    bij de vorige,manfrotto,waren dit klepjes om de poten te vergrendelen.
    het balhoofd dat erop zit is ook prima te gebruiken,alleen voor de zwaardere lenzen is het een beetje minder!
    ik neem de phottix altijd mee als ik op ruw terrein ga wandelen,omwille van het geringe gewicht!als ik bv in een tentje op de loer zou gaan liggen om vogels of dieren te spotten zou ik eerder geneigd zijn om de manfrotto mee te nemen,omdat die stabieler is met de zwaardere tele-lenzen!
    als je prijs en kwaliteit met elkaar afweegt is dit zeker een héél goed statief voor z'n geld,en bij de mijne kan ik dan ook nog één poot gebruiken als monopod!
    en er zit normaal gezien ook een draagtas in de prijs inbegrepen,wat bij sommige dure merken ook al niet zo is!
    grts; M

    Comment


    • #3
      Re: Phottix statief

      en het mijne komt van wellen,is voor jou ook niet zo ver weg kon ik zien in je profiel!

      http://www.fototools.be/index.php?action=home&lang=NL
      grts; M

      Comment


      • #4
        Re: Phottix statief

        Heb me er ook 1 aageschaft.
        Statief is licht, zeer draagbaar, draagzak bij, en vooral stabiel ondanks het lage gewicht.
        Ben er wel tevreden van.

        Comment


        • #5
          Re: Phottix statief

          je zal in ieder geval plezier aan beleven,geniet ervan!
          grts; M

          Comment

          Working...
          X