Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Is er iemand uit de buurt van Hasselt die één van deze tassen gebruikt? Zou hem eens graag testen of hij in de zijkoffers van mijn moto past...
Groetjes,
Kris Hermans
Ik gebruik de Canon 1EG en vind het een praktische tas, zeker als je op stap gaat met 2 body's en een paar lenzen.
Afmetingen zijn 56cm in de lengte, 26cm in de breedte en 25cm in de hoogte.
Als ik met 1 camera op weg ben gebruik ik deze van case logic slrc-202, een supertasje.
Bedoeling is de tas in de moto te laten zodat hij dienst doet als uitvalbasis op evenementen. Hij moet niet waterdicht zijn goede bescherming en langs boven toereikbaar. Meest belangrijk is dat hij past... Op de aangegeven maten kan ik niet echt voort gaan omdat de koffers van de moto (Honda Deauville nt700) een rare vorm hebben. Heb zelf ook diverse loweprocs en ook een tamrac explorer 7 rugzak. Voor reportages maak ik gebruik van pelicases koffers.
Canon EOS 5D II en III met wat glaswerk en prullaria
Comment