Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hähnel Giga T Pro II in 'bulb' functie mode

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hähnel Giga T Pro II in 'bulb' functie mode

Heb me bovenstaande afstand bediening aangeschaft om langere sluitertijden dan 30 sec in de 'bulb' functie te verwezenlijken. Tot op heden is het me niet gelukt om langer dan de standaard max. 30 sec te verwezenlijken. Heeft iemand ervaring met deze afstand bediening? Misschien een parameter aanpassen? Ik werk met een D300S en een D700
    Nikon D700-D300s, AF-S Nikkor 18 - 200 mm 1:3.5 - 5.6 VRII, Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8 G ED Nano, AF-S Nikkor 50 mm 1:1.4 G, AF-S Nikkor 35 mm 1:1.8 G, Nikkor AF-S 300mm f/4D IF-ED

Re: Hähnel Giga T Pro II in 'bulb' functie mode

Dat kun je met simpelste afstandbediening va een paar €. Camera op B, ab indrukken en vergrendelen, tellen of op de klok kijken en ontgrendelen gaat net zo lang goed tot de batterij leeg is en bij heel lange sluitertijden(uren) netvoedig gebruiken.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Is me ondertussen gelukt, moest het toestel op manueel zetten en vervolgens zo op bulb instellen
      Nikon D700-D300s, AF-S Nikkor 18 - 200 mm 1:3.5 - 5.6 VRII, Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8 G ED Nano, AF-S Nikkor 50 mm 1:1.4 G, AF-S Nikkor 35 mm 1:1.8 G, Nikkor AF-S 300mm f/4D IF-ED

Comment

Ik heb interesse in deze afstandsbediening, prijs lijkt me goed maar is hij ook goed?
        Iemand die zijn ervaringen wil delen?
        Groot voordeel vind ik dat er kabels bij zitten voor alle body's van een bepaald merk, bv. voor canon zitten er 2 kabels bij zodat alle modellen ermee kunnen werken.
        Last edited by MartinB; 25 februari 2013, 13:08.
        Fujifilm en het nodige bijbehorend glas

Comment

Working...
        X