Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Statief: Velbon CX-540

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Statief: Velbon CX-540

    Hallo iedereen,

    Ik zou graag een statief willen aanschaffen. Mijn oog was gevallen op de velbon cx-540, heeft iemand hier ervaringen mee?
    Of zijn er betere ideeën. Maximumprijs dat ik er momenteel aan wil besteden is 80 euro.
    Canon 550D - DZ Kitlenzen

  • #2
    Re: Statief: Velbon CX-540

    Forum voor discussies, vragen en antwoorden over accessoires van digitale camera's. Accessoires zijn zaken die rechtstreeks aan de camera kunnen gekoppeld worden zoals bv. flitsers, statieven, geheugenkaarten en ook fotoprinters maar geen pcs.

    Comment


    • #3
      Re: Statief: Velbon CX-540

      Hangd er vanaf wat je erop gaat zetten,en of je verder in je hobby evolueert,spaar geduldig even verder voor het dubbel van je voornemen en ga om te begiinnen naar dit,met dit, ga je veel langer plezier aan hebben.
      Het statief van je voorstel is goed voor een compactje, en dan nog,zou ik het niet betrouwen als er wat wind staat.
      https://ggpics.be/

      Comment


      • #4
        Re: Statief: Velbon CX-540

        Hi,

        ik zou inderdaad ook even doorsparen,
        anders je ga waarschijnlijk spijt krijgen.

        Lees de miskopen maar eens door.

        Greetz, Peter
        Last edited by PeterGD; 8 september 2012, 12:56.
        Nikon D7000+MB-D11|Nikon SB900|Nikkor 16-85 f/3.5-5.6|Nikkor 24-70 f/2.8|Nikkor 35 f/1.8|Nikkor 70-300 f/4.5-5.6|Nikkor 105 f/2.8

        Comment


        • #5
          Re: Statief: Velbon CX-540

          Ik heb een Velbon sherpa 600 en ben er supertevreden over. Het is mijn eerste statief, en zal ook mijn laatste zijn. Beter hoeft niet voor mij.
          Straks komen er hier wel een paar die het hebben over hevige wind en dergelijke, maar dan blijf ik lekker binnen .
          En by the way : een superstatief dat op een niet al te soliede ondergrond staat ....... moet ik er een tekeningske bij maken ?
          Laat je zeker niet overhalen direct hét van hét te kopen.
          Als het overal meesleuren van een statief je ding niet blijkt, zit je met een duur/werkloos statief opgescheept.
          Blijkt echter na een tijd dat je niet meer zonder statief kunt, en je stelt voor jouw type fotografie tekortkomingen vast aan het statief dat je hebt, kijk dan uit voor iets anders/beters.......

          Comment


          • #6
            Re: Statief: Velbon CX-540

            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
            En by the way : een superstatief dat op een niet al te soliede ondergrond staat ....... moet ik er een tekeningske bij maken ?
            Origineel hoor, heb je dat helemaal zelf verzonnen? Oh wacht, nee, ik zie net dat je die andere thread ook gelezen hebt.

            Comment


            • #7
              Re: Statief: Velbon CX-540

              Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
              Origineel hoor, heb je dat helemaal zelf verzonnen? Oh wacht, nee, ik zie net dat je die andere thread ook gelezen hebt.
              Heb je goed gezien pralientje .

              Comment

              Working...
              X