Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

memory.co.uk

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• memory.co.uk

Is deze site betrouwbaar, want prijzen zijn echt wel belachelijk laag.
    Ik las in 1 post hier een paar tevreden mensen, maar wil toch even extra polsen.

Verder, hoe lang is de levertijd? Komt douane daartussen (vermoed het niet, maar toch even de vraag voor de zekerheid).
    Al doende leert men...

Flickr

Re: memory.co.uk

Dit is wat Whois geeft, site is gerigistreerd in 2000 en vervalt op 2014, en op facebook staan al enkele opmerkingen,mbt de douane, ze sturen het op als een promotie item zonder kosten, of de douane daar intrapt is nog maar de vraag. Mocht het uit de Uk zelf komen was er geen probleem, maar Jersey ? Mischien 1 kaartje met de post, mail eerst, dan weet je meer.Ik heb ook een keer met Google maps streetview naar de firma gezocht, en kon niets vinden. En wat je zelf doe, doe je waarschijnlijk beter
    Domain name:
    mymemory.co.uk

Registrant:
    MyMemory Ltd

Registrant type:
    UK Limited Company, (Company number: 1812667)

Registrant's address:
    La Ferme Vinchelez
    La Rue des Pallieres
    St Ouen
    JE3 2BB
    Jersey

Registrar:
    UK2 Limited [Tag = UK2NET]
    URL: http://uk2.net

Relevant dates:
    Registered on: 13-Feb-2000
    Expiry date: 13-Feb-2014
    Last updated: 15-Mar-2012

Registration status:
    Registered until expiry date.

Name servers:
    ns.hex.iws-hosting.co.uk 193.228.155.104
    ns.manc.iws-hosting.co.uk 193.228.155.86
    https://ggpics.be/

Comment

Al vaak besteld en uiterst tevreden.
      Regelmatig staan er kaartjes in heel sterke afprijzing, meestal op maandag en vrijdag.
      Ze leveren kostenloos en erg snel.

Comment

Relevant dates:
        Registered on: 13-Feb-2000
        Expiry date: 13-Feb-2014
        Last updated: 15-Mar-2012
        Dat wil toch niks zeggen, ze kunnen hun contract toch gewoon verlengen in 2014.
        Dit zegt mij in ieder geval dat ze 12 jaar actief zijn, dat zegt toch al iets.

Ruud
        Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

besteld, maar verzending was niet kosteloos in mijn geval. Ben benieuwd wanneer het hier zal zijn.
          Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
            besteld, maar verzending was niet kosteloos in mijn geval. Ben benieuwd wanneer het hier zal zijn.
            Je moet wachten om te bestellen tot er aanbiedingen komen.
            Héél regelmatig zijn er aanbiedingen met kosteloze verzending en/of fel afgeprijsde geheugenkaartjes (ook van de 'betere' merken). Vooral op maandag en vrijdag gaan kijken.
            Je kan je ook inschrijven op de nieuwsbrief, zo ben je snel op de hoogte van de afprijzingen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vonkske Bekijk bericht
              Je moet wachten om te bestellen tot er aanbiedingen komen.
              Héél regelmatig zijn er aanbiedingen met kosteloze verzending en/of fel afgeprijsde geheugenkaartjes (ook van de 'betere' merken). Vooral op maandag en vrijdag gaan kijken.
              Je kan je ook inschrijven op de nieuwsbrief, zo ben je snel op de hoogte van de afprijzingen
              Ok, de kaartjes die ik bestelde leken fel afgeprijsd alvast. En vond nog een zomervoucher van 5% ook. Dus ik klaag niet.
              Al doende leert men...

Flickr

Comment

Ik betwijfel of deze site inderdaad zo goedkoop is, tenzij ik ergens iets over het hoofd zie.
                Heb het even nagekeken met een voorbeeld.
                LEXAR 32GB 400x CF
                Memory.co.uk = 92,99 GBP = 119,253€
                Topfoto.de = 109,90€

Bijkomend, Topfoto=Duitsland = geen risico met douane. Memory.co.uk = Jersey = wel mogelijk risisco met douane.

Comment

Je moet echt wachten op de aanbiedingen en geen kaartjes kopen die niet afgeprijsd zijn. Het aanbod wisselt sterk en niet elke kaart is elke week in aanbieding.
                  Regelmatig volgen dus en toehappen wanneer er voor jou iets tussen zit.
                  Zelf nog nooit last gehad van douane, zal afhangen van de grootte van het pakje. Zorg er dus voor dat je geen heel pak tegelijk besteld

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rufus1964 Bekijk bericht
                    Dat wil toch niks zeggen, ze kunnen hun contract toch gewoon verlengen in 2014.
                    Dit zegt mij in ieder geval dat ze 12 jaar actief zijn, dat zegt toch al iets.

Ruud
                    Inderdaad! dat wil helemaal niks betekenen; onze Kalfort kermis website wordt jaarlijks afgerekend dus momenteel loopt ie tot "ergens" 2013.
                    Oké toegegeven wij zijn geen webshop maar daar gaat het hier niet om...
                    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

30 juli besteld, 31 juli bevestiging van verzending, vandaag in de bus.
                      Al doende leert men...

Flickr

Comment

Working...
                      X