Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lederen cameratas

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• lederen cameratas

zijn er onder jullie die een lederen camera tas hebben of weten waar er te kunnen kopen?

ik zoek namelijk een toffe om aan te hangen als schoudertas voor slr + extra lens.

thx!

Re: lederen cameratas

Ik heb de Corium 1 gekocht bij: http://www.digit-photo.com/Sacs_four...SEY045601.html
    en ben er heel tevreden mee. Er is net plaats voor camera met objectief (D700 met AF-S 24-85 VR met zonnekap). Er zijn ook grotere tassen.
    Levering binnen de 24 uur indien op voorraad.

Amafot

Comment

Als je tijd hebt, zelf maken! Daar ben ik nu ook mee bezig. Omdat geen enkel van de leren zakken dat ik tegenkwam van hoge kwaliteit was. Zelfs die van 400 € waren nog steeds gemaakt met goedkoop geitenleer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door henri108 Bekijk bericht
        Als je tijd hebt, zelf maken! Daar ben ik nu ook mee bezig. Omdat geen enkel van de leren zakken dat ik tegenkwam van hoge kwaliteit was. Zelfs die van 400 € waren nog steeds gemaakt met goedkoop geitenleer.
        zelf maken zie ik me nog niet echt doen , jammer dat je ze amper vindt op internet

Comment

Als je iets exclusief wil moet je misschien eens een taxadermist raadplegen, ooit iemand ontmoet in Zuid-Afrika die een schitterende tas had laten maken van struisvogelleer.
          In mijn gemeente is er iemand die ook nog steeds de meest schitterende lederproducten maakt (handtassen, portefeuille, kledij, ...) trouwens (Zulte) en kan misschien ook een optie zijn om een tas te hebben die een andere niet heeft.

Comment

Ik heb me vorige week bij ONABAGS de Union Street Messenger besteld.

Comment

Working...
            X