Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto konijnenberg....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• foto konijnenberg....

Ik had dringend de sun 400 nodig ( met de M950 octobox ) speciaal met creditcard betaald dan ging ik hem 24 u later hebben ( voor 21u besteld)

45 uren later had ik hem,

blijkt nu dat ik een stuk tekort heb ... zucht

Ik mis dus wel degelijk de chrome ring

hier op de site staat hij wel degelijk met ring,zoals op alle andere sites :

Moderator Note: Je foto is te groot, en dus achter een linkje geplaatst. Wil je hier zichtbare foto's plaatsen, dan moeten zij beantwoorden aan de BD-normen, nl. langste zijde maximum 900px.
    Last edited by LesC; 12 juli 2012, 18:33. Reden: Foto te groot, dus achter een link
    "http://Kevin-V.com
    [SIZ

Re: foto konijnenberg....

Wij gaan dat niet kunnen oplossen hoor, je hebt toch met hen contact genomen ?

Je foto is dan weer wel te groot, en niet volgens de regels hier.

Comment

Moderator Note: Te grote foto, en dus achter een link. Overigens kan ik alleen maar instemmen met wat Zappa schrijft: voor dit probleem moet je bij Fotokonijnenberg zelf zijn. Wat denk je dat een BD-er voor je zou kunnen doen?
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Eerst bellen naar de leverancier (Fotokonijnenberg in dit geval), als je daar niet geholpen wordt op de juiste manier, dan zou ik hier pas raad vragen.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

Comment

Paar jaar geleden heb ik bij FotoKonijnenberg wat spullen van Novoflex besteld; artikelomschrijving en foto weken duidelijk af. Ik had info van Novoflex zelf nodig om te weten wat ze aanboden (mn. gelet op artikelcodering en prijs)
          Ik googlede zojuist op "Jinbei Sun-400" en kwam oa DIT tegen; blijkbaar is er een uitvoering zonder chroom ring.

Wat geeft de verpakking aan?

Het eerste aanspreekpunt is natuurlijk Foto Konijnenberg;

Succes!

Groet Hans.
          Last edited by J.Hoes; 13 juli 2012, 09:41.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door J.Hoes Bekijk bericht
            Paar jaar geleden heb ik bij FotoKonijnenberg wat spullen van Novoflex besteld; artikelomschrijving en foto weken duidelijk af. Ik had info van Novoflex zelf nodig om te weten wat ze aanboden (mn. gelet op artikelcodering en prijs)
            Ik googlede zojuist op "Jinbei Sun-400" en kwam oa DIT tegen; blijkbaar is er een uitvoering zonder chroom ring.

Wat geeft de verpakking aan?

Het eerste aanspreekpunt is natuurlijk Foto Konijnenberg;

Succes!

Groet Hans.
            Hey hans!

thx voor je reactie!
            dit is dus wat ik gekregen heb, op de foto zie je in de softbox ook maar 1 lamp zitten op die site, ik snap er niets van,
            op de foto van de bediening van de sun 400 zit trouwens wel die chrome ring ( dat zie je aan die 2 vijzen aan de zijkant die heb ik ook niet )

Ik snap niet dat ze dit zelf niet door hebben, zonder die ring kan ik onmogelijk mijn softbox monteren!

Naar fotokonijnenberg heb ik al een foto gestuurd van de geleverde, en van de sun 400 op de site, vermeld dat ik de chrome ring ontbreek ..maar ze snappen niet wat ik bedoel

Dit topic is vooral bedoelt om eventueel iemand te vinden die deze ook heeft gekocht, er is misschien een andere oplossing!
            "http://Kevin-V.com
            [SIZ

Comment

Jinbei komt standaard met een bowens koppeling, maar dat ziet er anders uit. Waarschijnlijk is de kop te breed voor de bowens koppeling.

Je zal de soft box moeten monteren zonder de conversie koppeling, dus rechtstreeks op de ring van de box.

Die zwart pin langs de zijkant, is die vast of kan je die induwen?
              Als je die kan induwen is het misschien mogelijk om de ring van de soft box over de kop te schuiven.

Comment

Working...
              X