Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jack Wolfskin ACS PhotoPack

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Jack Wolfskin ACS PhotoPack

Binnenkort vertrekken wij op vakantie naar Oostenrijk en Italië.
    Daar wij wat dagtochten maken ben ik op zoek naar een nieuwe rugzak voor mijn fotomateriaal maar waar ik ook wat eten, drinken en kledij in krijg.
    Momenteel heb ik een Lowepro Vertex 200 die fijn zit maar wat groot is om in een stad rond te lopen en waar ik niets anders daarbij in krijg.
    Nu was mijn oog gevallen op de Jack Wolfskin ACS PhotoPack.
    Ik heb gelezen dat enkele mensen op het forum deze tas hebben.
    Kunnen jullie me zeggen of ik er een Canon 7D met de lens Tamron 18-270 erop in krijg samen met nog een extra lens (macro of 50mm) en een flits.
    Is me niet echt duidelijk daar de afbeeldingen meestal de indeling laten zien met de body en lenzen apart.
    Het gaat me over de recentste 28L want blijkbaar zag hij er enkele jaren terug lichtjes anders uit.
    Allez, dit lijkt me een fijne tas voor die prijs.
    Ik zie ook wel alternatieven van F-stop maar die zijn toch allemaal wat duurder.
    Kent iemand anders een ander alternatief voor een gelijkaardige prijs?

Alvast bedankt voor de fijne antwoorden en raadgevingen.
    Canon 7D en wat glaswerk ;-)
    Flickr

Re: Jack Wolfskin ACS PhotoPack

Oorspronkelijk geplaatst door ErwinP Bekijk bericht
    Binnenkort vertrekken wij op vakantie naar Oostenrijk en Italië.
    Daar wij wat dagtochten maken ben ik op zoek naar een nieuwe rugzak voor mijn fotomateriaal maar waar ik ook wat eten, drinken en kledij in krijg.
    Momenteel heb ik een Lowepro Vertex 200 die fijn zit maar wat groot is om in een stad rond te lopen en waar ik niets anders daarbij in krijg.
    Nu was mijn oog gevallen op de Jack Wolfskin ACS PhotoPack.
    Ik heb gelezen dat enkele mensen op het forum deze tas hebben.
    Kunnen jullie me zeggen of ik er een Canon 7D met de lens Tamron 18-270 erop in krijg samen met nog een extra lens (macro of 50mm) en een flits.
    Is me niet echt duidelijk daar de afbeeldingen meestal de indeling laten zien met de body en lenzen apart.
    Het gaat me over de recentste 28L want blijkbaar zag hij er enkele jaren terug lichtjes anders uit.
    Allez, dit lijkt me een fijne tas voor die prijs.
    Ik zie ook wel alternatieven van F-stop maar die zijn toch allemaal wat duurder.
    Kent iemand anders een ander alternatief voor een gelijkaardige prijs?

Alvast bedankt voor de fijne antwoorden en raadgevingen.
    De genoemde spullen gaan zonder twijfel passen.
    De indeling van het fotogedeelte kun je zelf maken dus hoeft er niet zo uit te zien als op de foto's.

Reken maar dat het een fijne rugzak is!
    Ik denk dat er nog geen andere fotorugzak bestaat met hetzelfde draagcomfort.
    Je kunt, indien gewenst, het fotodeel verwijderen en van binnen een rits openen.
    Dan heb je een 'gewone' rugzak met twee diepe vakken.

(Ik heb deze rugzak vaker geprezen op BD, toch ben ik geen medewerker van JW of zo iets maar een zeer tevreden gebruiker)

Comment

Nog een rugzak waarbij je ook gewone spullen kan meenemen: de Photo Sport 200 AW (www.lowepro.com/photosport).

(Wat draagcomfort betreft - mijn Pro Trekker 600 AW is zeer, zeer comfortabel en volledig aanpasbaar qua 'harnas'.)
      Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

De photo sport van Lowepro had ik ook al eens gezien maar lijkt me kleiner en duurder.
        De Jack Wolfskin kost 'normaal' €120 maar als je wat rondspeurt vind je hem toch wat goedkoper.
        Canon 7D en wat glaswerk ;-)
        Flickr

Comment

Working...
        X