Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rolkoffer

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Rolkoffer

Iemand ervaring met rolkoffers? Vanguard, Pelicases, ... (groot genoeg voor 2 bodies, paar objectieven, flitser, ...). Liefst hard cases.
    www.digitalclickx.com

Re: Rolkoffer

Pelicase 1560 zeer tevreden van
    Groetjes Rudy
    Canon EOS 5DMKII / EF 28-300mm f/3.5-5.6 L IS USM

Comment

PeliCase is zeker één van de beste op de markt ... maar nogal duur hé, daarom heb ik een Vanguard gekocht :

Dit is model Vanguard VGP-300W (XXL) kost rond de 150 Euro dacht ik, maar hij kan perfect twee pro bodies met lens en nog extra lenzen, flitsers en accessoires ... wordt wel redelijk zwaar dan hoor ... kan er van meespreken
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Bedankt. Idd, pelicases, niet goedkoop.
        heb hier een voorstel voor vanguard supreme 53F.
        www.digitalclickx.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digitalclickx Bekijk bericht
          Bedankt. Idd, pelicases, niet goedkoop.
          heb hier een voorstel voor vanguard supreme 53F.
          iederéén doet natuurlijk wat hij wil, maar 3000 of 4000 € in een koffer van 53€ ?? Kijk hier eens Klik
          https://ggpics.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
            iederéén doet natuurlijk wat hij wil, maar 3000 of 4000 € in een koffer van 53€ ?? Kijk hier eens Klik
            53 eur?

Sorry, deze pagina bestaat niet of is verhuisd. Gebruik de zoekfunctie bovenin of vervolg je weg via eacute;eacute;n van de volgende links:HomepageKlantenserviceActies

ik dacht toch ietsje meer.
            www.digitalclickx.com

Comment

53 eur?

Sorry, deze pagina bestaat niet of is verhuisd. Gebruik de zoekfunctie bovenin of vervolg je weg via eacute;eacute;n van de volgende links:HomepageKlantenserviceActies

Die dingen zijn beresterk en waterdicht, ze blijven indien het aantal Kg de literinhoud niet overtreft zelfs drijven en eigenlijk méér geschikt voor het ruige werk, dan om te gebruiken als wandelkoffer.

Het hangt er natuurlijk van af wat je van zo een koffer verlangd, maar sterk zijn ze zeker.

Wij gebruikten deze vroeger om peperdure meetapparatuur in op te bergen en op verplaatsing te gaan.

Comment

Zelfde model van pelicase met plukschuim kost minder dan het model in deze link hoor.
                Als je een pelicase met dividers hebt is ze duurder 349 euro.

53 eur?

Groetjes Rudy
                Canon EOS 5DMKII / EF 28-300mm f/3.5-5.6 L IS USM

Comment

Pelicase is top maar wel zwaar en niet fijn te dragen als het moet.
                  Calumet heeft rolkoffers vergelijkbaar met Think Tank maar dan veel goedkoper. Heb er nu zelf 1 die al een halfjaar fors gebruikt wordt en zeer goed bevalt!
                  Het is geen hard case maar wel enorm stevig rondom. Je materiaal is goed beschermd en het kan best een tik verdragen.
                  Een hoop ouwe zooi
                  www.rbfoto.nl

Comment

Het is uiteindelijk de Lowepro pro roller x300 geworden.
                    www.digitalclickx.com

Comment

Eigenlijk wou ik dat van in het begin voorstellen.... Prachtige tassen . Ik koop me vroeg of laat de kleinste denk ik...De Pro Roller Attaché X50. Of misschien toch de Pro Roller X100...
                      Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Working...
                      X