Iemand ervaring met rolkoffers? Vanguard, Pelicases, ... (groot genoeg voor 2 bodies, paar objectieven, flitser, ...). Liefst hard cases.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Rolkoffer
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Rolkoffer
PeliCase is zeker één van de beste op de markt ... maar nogal duur hé, daarom heb ik een Vanguard gekocht :
Dit is model Vanguard VGP-300W (XXL) kost rond de 150 Euro dacht ik, maar hij kan perfect twee pro bodies met lens en nog extra lenzen, flitsers en accessoires ... wordt wel redelijk zwaar dan hoor ... kan er van meesprekenFotografie - Tutorials - Schaalmodellen
Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...
Comment
-
Bedankt. Idd, pelicases, niet goedkoop.
heb hier een voorstel voor vanguard supreme 53F.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Digitalclickx Bekijk berichtBedankt. Idd, pelicases, niet goedkoop.
heb hier een voorstel voor vanguard supreme 53F.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk berichtiederéén doet natuurlijk wat hij wil, maar 3000 of 4000 € in een koffer van 53€ ?? Kijk hier eens Klik
Sorry, deze pagina bestaat niet of is verhuisd. Gebruik de zoekfunctie bovenin of vervolg je weg via eacute;eacute;n van de volgende links:HomepageKlantenserviceActies
ik dacht toch ietsje meer.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Digitalclickx Bekijk bericht
Het hangt er natuurlijk van af wat je van zo een koffer verlangd, maar sterk zijn ze zeker.
Wij gebruikten deze vroeger om peperdure meetapparatuur in op te bergen en op verplaatsing te gaan.
Comment
-
Zelfde model van pelicase met plukschuim kost minder dan het model in deze link hoor.
Als je een pelicase met dividers hebt is ze duurder 349 euro.
Oorspronkelijk geplaatst door Digitalclickx Bekijk berichtGroetjes Rudy
Canon EOS 5DMKII / EF 28-300mm f/3.5-5.6 L IS USM
Comment
-
Pelicase is top maar wel zwaar en niet fijn te dragen als het moet.
Calumet heeft rolkoffers vergelijkbaar met Think Tank maar dan veel goedkoper. Heb er nu zelf 1 die al een halfjaar fors gebruikt wordt en zeer goed bevalt!
Het is geen hard case maar wel enorm stevig rondom. Je materiaal is goed beschermd en het kan best een tik verdragen.Een hoop ouwe zooi
www.rbfoto.nl
Comment
-
Comment
-
Eigenlijk wou ik dat van in het begin voorstellen.... Prachtige tassen . Ik koop me vroeg of laat de kleinste denk ik...De Pro Roller Attaché X50. Of misschien toch de Pro Roller X100...Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.
Comment
-
Comment