Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beamer

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Beamer

Hi, Heb mijn ReisDias gescand met de Reflecta DigitDia 6000, staan nu op 27 DVD.
    Wens nu een Beamer aan te schaffen. Had gedacht aan de Epson EH-TW3200.
    Graag pro & contra informatie.

Re: Beamer

Oorspronkelijk geplaatst door INUVIK Bekijk bericht
    Hi, Heb mijn ReisDias gescand met de Reflecta DigitDia 6000, staan nu op 27 DVD.
    Is de Beamer voor thuis huiskamer gebruik?

Comment

Hi, Binnenuit. Inderdaad is voor Gebruik in de Woonkamer, Op een Nederlands Forum is me gezegd dat met een Beamer, men nooit dezelfde Scherpte heeft van een Dia, als via
      de DVD Speler, naar de TV!!!

Comment

Als ik even de spec bekijk blijkt dat dit toestel 1800 lumen is. (ruw gezegt hoeveel licht hij geeft).
        Persoonlijk vind ik dit een beetje aan de lage kant.
        Het zal dus vrij duister moeten zijn.
        Zelf werk ik met een toestel van 2800Lumen. Deze kan binnen bij gewoon dag-licht gebruikt worden op voor waarde dat: De muur of scherm waarop ik projecteer niet in de zon staat.
        Natuurlijk speelt afstand tussen projector en scherm/muur ook een rol.
        Grt, Amaat
        The fun begins where the road ends
        BD Lidnummer : BD2057BE

Comment

Hi, Binnenuit. Inderdaad is voor Gebruik in de Woonkamer, Op een Nederlands Forum is me gezegd dat met een Beamer, men nooit dezelfde Scherpte heeft van een Dia, als via
          de DVD Speler, naar de TV!!!
          Dat van die kwaliteit daar kan ik het niet mee eens zijn, integendeel een DVD gebruikt als DVD is het zwakste beeld dat je kan hebben, omdat je vastzit aan het broadcast formaat eigen aan DVD. Een beamer geeft een veel beter beeld, op voorwaarde dat je een goede beamer koopt met voldoende lichtsterkte en met een native resolutie van minimaal 1024 X 768 pixels. Ik heb ervaring met een BENQ en moet zeggen dat dat een prachtig beeld geeft. Je kan is kijken hier onder.

MVG, Jeff C.
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Gewoon weg geweldige kwaliteit: full HD weergave en zeer goede lichsterkte en goed contrast. Bovendien: ook lens shifting, waardoor de beamer schuin kan projecteren en het beeld dan mooi corrigeert zonder dat het een trapezium wordt.

Ik kijk nu met mijn TW3200 naar Nederland-Denemarken op full-HD
            Canon 17-55 EF-S IS USM F2.8

Comment

Working...
            X