Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gorillapod Focus of SLR-Zoom

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Gorillapod Focus of SLR-Zoom

Hallo iedereen!

Ik heb al veel goede, maar ook minder goede, dingen gelezen over de Gorillapodstatiefjes (de twee bovengenoemde modellen)... Ik geraak er echt niet uit of ik er voor zou gaan of niet

Deze zomer ga ik backpacken en ik wou vnl zo'n gorillapod aanschaffen omdat ze weinig wegen en compact zijn, de meeste foto's maak ik 'gewoon uit de hand' maar voor macro gebruik ik een statief (ik heb een goed statief maar het weegt te veel en het is absoluut niet compact: dat meenemen is geen optie). Ik vraag me af of zo'n gorillapod weggesmeten geld is, of wel een handigheidje voor op reis. De lens die ik gebruik voor macro is een sigma 150mm, weegt best wel wat... Ik zou 'm zowiezo nooit in een boom hangen met zo'n gorillading, gewoon op de grond staan zou al genoeg zijn

Wat denken jullie?
    Ik ben er nog niet, maar wel vastberaden om er te geraken!

Re: Gorillapod Focus of SLR-Zoom

Wegens de weinige reacties (misschien zegt dat al genoeg?), achten jullie het volgende statief een betere optie als reisstatiefje?

http://www.kamera-express.be/product...ductTabsAnchor

Alvast bedankt!
    Ik ben er nog niet, maar wel vastberaden om er te geraken!

Comment

Re: Gorillapod Focus of SLR-Zoom

Hier gebruiken niet zo veel mensen een GorillaPod, vrees ik ...
      Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Working...
      X