Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welke fototoestel kan automatisch foto's zenden naar bijv Ipad

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• welke fototoestel kan automatisch foto's zenden naar bijv Ipad

Hoi BD'rs,

IK ben al een tijdje bezig om men eerste DSLR te kiezen en deze binnenkort te kopen.
    Gezien je toch al snel aan een 2000 à 2500 euro komt als je al wat degelijke lenzen, flitser erzo bijwilt, vroeg ik me af of het aangeraden is om reeds rekening te houden met de nieuwe media.
    Bijv . zenden de huidige DSLR al automatisch hun beelden door naar bijv Ipad of Iphone .
    Of zijn er hier reeds accessoires voor op de markt ?

Zo ja dewelke.

Ik overweeg sterk om me de Nikon D7000 aan te schaffen.
    Ik ben de fotograaf in huis maar mijn vrouwtje die is meer bezig met de maquillage, de compositie enzov.
    Het zou handig zijn mocht zij de gemaakte foto direct op een ipad zien ipv van steeds het fototoestel te moeten doorgeven zodat zij op het achterschermpje de foto kan keuren.

thanks alvast voor de reacties
    Nikon D7000 - AF-S Nikkor 18-105 1:35-5.6 g ED
    Nikon Coolpix P100

Re: welke fototoestel kan automatisch foto's zenden naar bijv Ipad

DSLR die dat automatisch doet, ik denk het niet. Correct me if I'm wrong. Accessoires die dat doen die bestaan wel:

http://sandisk.fi/products/wireless-...ss-memory-card
    UnicornPictures on Facebook & Flickr

Comment

Makkelijkste is natuurlijk om gewoon zelf te bepalen welke foto je wil maken en hoe...

Anders kan je vrouw net zo goed het knopje indrukken

Maar goed...dat is je vraag niet. Er zijn accessoires voor te krijgen. De nieuwe Nikon D3200 heeft een accessoire welke volgens mij op de iPad werkt...worden binnenkort ook voor de andere modellen ingevoerd dacht ik.

Anders zijn er altijd nog Eye-fi kaartjes, welke de foto's opslaan, maar ook direct doorsturen via WiFi...of dat op tablets al werkt weet ik zo niet. Google tip: zoek op tethered shooting.