Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

robuste koffer

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• robuste koffer

Na jaren met een rugzak rondgelopen te hebben ben ik nu op een punt gekomen dat ik deze niet meer gebruik.Ik doe namelijk aan autosportfotografie en ben steeds te vinden op allerlei circuits.Omdat ik ondertussen 2 boddy's heb en enkele lenzen ben ik nu op zoek naar een robuste koffer(trolley) waar ik alles kan insteken om te vervoeren.In het perscentrum hebben we steeds lockers ter beschikking waar we alles veilig in kunnen wegbergen.
    Dus als iemand hier ervaring mee heeft dan hoor ik het graag.
    www.fotojoel.be
    7D,canon 70-200 f2.8,300mm f2.8,10-22,24-105 f4,mono en tripod van velbon,lowepro flipside 400

Re: robuste koffer

Een Pelicase zo goed als onverwoestbaar, klik de 1510 is met ingebouwde trolly en geld nog als handbagage en vergelijk de prijs maar eens, mvg
    https://ggpics.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jopat Bekijk bericht
      Na jaren met een rugzak rondgelopen te hebben ben ik nu op een punt gekomen dat ik deze niet meer gebruik.Ik doe namelijk aan autosportfotografie en ben steeds te vinden op allerlei circuits.Omdat ik ondertussen 2 boddy's heb en enkele lenzen ben ik nu op zoek naar een robuste koffer(trolley) waar ik alles kan insteken om te vervoeren.In het perscentrum hebben we steeds lockers ter beschikking waar we alles veilig in kunnen wegbergen.
      Dus als iemand hier ervaring mee heeft dan hoor ik het graag.
      Yap, een Pelicase is meer dan een aanrader ! Bijna een MUST ! :-)
      Heb zelf het model 1560 die ik, indien nodig, met behulp van een staalkabel + slot kan beveiligen.
      Je krijgt zelfs levenslange garantie dacht ik ... en dat spreekt voor zich.

Comment

Ik denk dat die Pelicases onverwoestbaar zijn.
        Hier op mijn werk gebruiken we die al jaren om meettoestellen in op te bergen en ze zijn nog niet stuk. En wat hier langer dan een jaar mee gaat kun je als kwaliteit beschouwen, dat krijg je voor eigen gebruik niet stuk of versleten.

Comment

Working...
        X