Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe fototas

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nieuwe fototas

Keuze is er genoeg.
    Ik heb ook enkele tassen van Lowepro en vind ze "the best".
    Ik wacht op mijn nieuwe bestelling: De lowepro pro messenger 180AW bij Konijn. Leveringen zijn voorzien vanaf volgende week.
    Daar zal die 234€ kosten. Op de andere sites is hij nog niet leverbaar . Zoals bij studio73 waar deze tas nu 199€ staat en dit reeds sinds eind vorig jaar, maar ze is niet in voorraad en er is geen levertijd bepaald.Zodra ze leverbaar is zal de prijs wel aangepast worden zeker.
    Ray
    Canon EOS 5D MIV
    https://www.flickr.com/photos/valloray/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotografieljakim Bekijk bericht
      wat denk je van de Classified
      Ik heb de AW250 voor mijn actieve reportages.
      Ik gebruik er een voor mijn laptop en schoolmateriaal . Ik raad ook de Vertebral Tech Shoulder Strap daarbij aan, die is erg comfortabel .
      Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door R0b!n Bekijk bericht
        Dat geloof ik graag, maar een tas van over de 150 euro zal ik zeker nooit bestellen zonder dat ik hem eerst in mijn handen heb gehad
        Wel, zal ik je zeggen hoe het komt, zondag laatst waren wij in Knokke, ben er even binnengelopen bij foto Jones, en ik nam er een Lowepro Nova 190 AW in handen, dat leek mij een handige tas om naast mijn andere Lowepro rugzak en grote tas te gebruiken, prijs bij foto Jones 106€, dat vond ik eerlijk gezegd wat veel, dan s'avonds maar gekeken bij Digicamshop.be, prijs 69,95€ verzending inbegrepen, dat is maar liefst méér dan 33% goedkoper, bestelling zondagavond geplaatst, en dinsdagmorgen stond de postbode ermee aan ons deur.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
          Wel, zal ik je zeggen hoe het komt, zondag laatst waren wij in Knokke, ben er even binnengelopen bij foto Jones, en ik nam er een Lowepro Nova 190 AW in handen, dat leek mij een handige tas om naast mijn andere Lowepro rugzak en grote tas te gebruiken, prijs bij foto Jones 106€, dat vond ik eerlijk gezegd wat veel, dan s'avonds maar gekeken bij Digicamshop.be, prijs 69,95€ verzending inbegrepen, dat is maar liefst méér dan 33% goedkoper, bestelling zondagavond geplaatst, en dinsdagmorgen stond de postbode ermee aan ons deur.
          Dat is een verschil jij hebt dat ding wel in je handen gehad
          R0b!n
          PORTFOLIO

Comment

heb net een lowepro Stealth 300w van 1 week oud te koop gezet wegens net te klein...

Comment

Heb ook interesse in deze tas van Lowepro.
              Ik denk dat ze goedkoopst te verkrijgen is bij Studio 73.
              Zou volgende week binnenkomen bij hen.

Comment

Ik heb ondertussen de retrospective 10 en de event messenger in mijn handen gehad. Prijs-kwaliteit leek de event messenger van lowepro me VEEL beter, dus die heb ik dan ook gekocht. Wordt zaterdag uitgebreid getest
                R0b!n
                PORTFOLIO

Comment

Welke Event Messenger heb je gekocht ? De 100, 150 of 250 ?
                  Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

De 250 , voor 53€ . Ik heb ook een retrospective 10 vastgehad die ik liever wou en mooier vond. Maar de lowepro was mijn tweede keus en aangezien die veel lichter, beter, vertrouwder en veiliger aanvoelde heb ik die gekozen. Geen slechte keus als je weet dat de retrospective 157euro kost...
                    R0b!n
                    PORTFOLIO

Comment

Als er intresse voor is wil ik zeker eens voor een mini review zorgen
                      R0b!n
                      PORTFOLIO

Comment

Daar is altijd intresse naar naar inside-info
                        Webstek in opbouw

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sonjabelgium Bekijk bericht
                          Daar is altijd intresse naar naar inside-info
                          Die vind je hier
                          Forum voor discussies, vragen en antwoorden over accessoires van digitale camera's. Accessoires zijn zaken die rechtstreeks aan de camera kunnen gekoppeld worden zoals bv. flitsers, statieven, geheugenkaarten en ook fotoprinters maar geen pcs.
                          R0b!n
                          PORTFOLIO

Comment

Ik ben aan het twijfelen om mij de lowepro pro messenger 180 aw of 200aw aan te schaffen, 200aw lijkt mij wel zeer groot en vraag mij af of dit nog handig is.

Wat er in zou moeten kunnen, is 5D mark II met grip, en 70-200 mm er op, een 24-70mm en een 16-35mm + flash EX 580 . alle lensen moeten er in met zonnekap. Graag advies.
                            Am@eurke BD0682BE
                            Lichtbakse Canon 20D en 5D Mark II met wat glas

Comment

Hier moet je eens naar kijken...Daar zie je hoe je het allemaal in de Pro Messenger 200 AW krijgt. Het zou kunnen dat je het allemaal in de 180 AW krijgt, maar dat zou vrij krap kunnen zijn. Ik heb geen lenzen van die grootte (behalve mijn 70-400 - een 24-70 of 16-35 zou ik te weinig gebruiken), maar ik zou je eerder de 200 AW aanraden.

En de gewone configuratie:
                              The Lowepro Pro Messenger 200 AW appears to be a traditional canvas camera bag. But it's really high-tech protection for your gear. Here's an overview of its...

Comment

Working...
                              X