Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Off-camera flits

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Off-camera flits

Welke flits zou ik best aanschaffen voor mijn Panasonic LX5 compactje. De ingebouwde flits is niet veel soeps en bi jslechte lichtomstandigheden geeft dit nogal wat problemen. De hogere iso-waarden zijn ook geen efficiente oplossing.
    Met mijn zwaarder Nikon materiaal ben ik wel wat gewoon. Toch niet te groot voor zo'n compact toestel en liefst met roteer- en kantelbare kop.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Re: Off-camera flits

Niemand een combinatie van dit compact toestel met een externe flitser?
    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
      Niemand een combinatie van dit compact toestel met een externe flitser?

Zie hier het antwoord op je vraag.

Comment

Koop je Yongnuo 560 via Ebay of via dealextreme.com dan heb je voor iets meer dan 50 euro een krachtige flitser die je enkel los van je compact kan gebruiken, maar die wel reageert op je ingebouwde flits (S2 mode)

Enige kennis van hoe het licht zich gedraagt is wel meegenomen, het is dus perfect mogelijk om zo te werken, alleen niet onder alle omstandigheden. Maar de aankoop van de flits is nooit verloren, ze kan ook op de DSLR werken maar steeds manueel.

Eigenlijk zijn dit prijs kwaliteit juweeltjes, zeer veelzijdig inzetbaar, maar je moet een beetje weten wat je aan het doen bent.

MVG, Jeff C.
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Working...
        X