Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lowepro statiefbevestiging

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lowepro statiefbevestiging

Lowepro gebruikt voor zijn tassen vaak een soort van dubbele elastiek met daaraan dan een bandje met kliksluiting om een statief aan de rugzak te bevestigen. (of aan de rugzak te hangen )
    Gevolg hiervan is dat het statief nogal wiebelt, wat nogal gevaarlijk toestanden oplevert voor de omstaanders (en boze blikken of reacties)
    Wie heeft dit probleem ook en hiervoor een oplossing ?

Groetjes en alvast bedankt voor jullie reactie.

Peter

Re: Lowepro statiefbevestiging

Als je even meegeeft welke tas je gebruikt, kunnen we je beter helpen ...
    Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Mini trekker aw

Comment

Ah, da's dezelfde statiefbevestiging als bij mijn CompuTrekker AW. Bovenaan heb je ook twee van die elastiekjes om het stevig vast te maken, net onder het handvat. Ik heb met mijn vader z'n statief dat al eens uitgeprobeerd en dat zat goed vast, maar dat is nu ook geen reusachtig statief...

Edit: zo is het bij mijn CompuTrekker AW, bij de Mini Trekker AW zouden het twee 'buckles' zijn, zo meen ik op te maken uit een paar foto's online...
        Last edited by JorisVdB; 12 februari 2012, 15:26.
        Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Heeft nog iemand hier ervaring mee ?

Alvast bedankt

Peter

Comment

Working...
          X