Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Printen op groot canvas

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Printen op groot canvas

Hi,

Ik wist niet goed in welk subfora dit te zetten, lijkt me het beste nog hier.

Verder heb ik de zoekfunctie al eens gebruikt over afdrukken op canvas maar het grotendeels van de topics zijn ofwel jaren oud ofwel over kleine canvasjes.

Ik ben van plan een foto af te drukken op 100x150. Dus alvast geen klein canvas.

Uiteraard zou ik graag een zeer goed kwaliteit print krijgen en ik ben daarvoor wel bereid iets te betalen, maar de prijzen voor grote canvassen en de aanbieders zijn zo enorm en verschillend dat ik echt niet weer waar ik moet zijn.

Al bij al hou ik het uiteraard graag zo goedkoop mogelijk, maar de kwaliteit moet er wel zijn. Ik snap wel dat je met 75 euro niet moet verwachten dat je een groot canvas van goede kwaliteit krijgt

Of de aanbieder nu in België zit of niet, maakt mij an sich niet uit. Verzendkosten dan ook liefst niet te hoog natuurlijk..

Iemand tips?
    Het betreft een zwart-wit foto met een kleur (rood) die nog blijft..

Hartelijk dank alvast,

Geoffrey

Re: Printen op groot canvas

ik heb er ooit 1 laten maken op deze site : http://www.canvascompany.be

Je kon er je gewenste foto opsturen en ze bekeken hem en stuurden een mailtje terug of de foto geschikt was of niet. De kwaliteit van het doek vind ik heel goed.

Comment

Profotonet.nl

Goede ervaringen!

75 Euro voor 100 x 150 cm? 't Zal daar meer zijn vrees ik.
      "Just do it !"

http://jr52.be/index.html

Comment

Ik ben hier ook in geďnteresseerd. Voor kwaliteit ben ik bereid te betalen maar de prijzen lopen zo uiteen.
        Nog iemand die zijn ervaring kan delen?

Comment

ik heb ooit een canvas idd ook laten afdrukken bij canvascompany en deze was ook meer dan degelijk
          hij hangt nog steeds vermoedelijk bij mijn neef en zijn vrouw in hun leefruimte want was een cadeau van mij naar hen voor hun trouw

profotonet heeft ook een hele goed reputatie. alleen kan ik me bij hen nog maar enkel uitspreken over de albums maar deze was ook zeer degelijk
          Website: http://www.svisimaging.be

Comment

Bij White Light in Genk leveren ze zeer goede kwaliteit af:

prijzen op aanvraag.
            Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

Ik ben tevreden over herinneringenoplinnen.nl
              Het grootste formaat is 90x160cm. Mijn bestellingen waren 80x120 en dat was goed en zeer prijselijk.

Comment

U kunt bij ons terecht voor al uw fotowerk zowel voor de fotograaf of voor de particulier. Meer info op onze website Demuynck - Printing

Leveren zeer degelijk werk af! Zal nie goedkoop zijn maar alleszins wel kwaliteit.

Comment

Working...
                X