Ik was al langer van plan om een nieuw scherm te kopen maar door andere aankopen is dit telkens wat opgeschoven.. (het groeit nog steeds niet op m'n rug )
Nu is m'n oude schermpje piepedood en is het opeens dringend.
First off: I'm on a budget. Er moet nog een nieuwe pc komen, de nieuwe wasmachine is net besteld (en betaald) en zo zijn er nog wel wat 'kosten'...
Dus: De eizo's van deze wereld, waar ik zo graag op kwijlde, zullen niet voor nu zijn (misschien de volgende?).
Ik keek en luisterde vandaag wat rond en vond veel verschillende zaken.
Bij saturn hadden ze deze LG IPS235V-BN voor 189,-€. Is dit wat?
De lokale PC-boer raadde (waarschijnlijk omdat hij er zich twee had laten aansmeren) deze BENQ BL2400PT aan. kost -dacht ik- 279,-€. Deze heeft een inch meer, gaat heel goed in het zwart, flink contrast,... Maar wel A-MVA paneel i.p.v. IPS en de anti-reflectie coating doet alles wat wazig uitzien vind ik.
Hij raadde ook Sony schermen aan (die hij zélf niet verkoopt, de brave man) maar die heb 'k dus nog niet gezien.
Vandenborre e.d. hadden precies niet erg veel dat me aansprak.
Kan iemand mij hierin raad geven?
Is één van deze toestellen enigszins goed te noemen?
Is het prijsverschil tussen de twee ook te merken in de kwaliteit?
Zie ik belangrijke minpunten over het hoofd?
Zijn er betere alternatieven onder of 'rond' de 300€?
Nu is m'n oude schermpje piepedood en is het opeens dringend.
First off: I'm on a budget. Er moet nog een nieuwe pc komen, de nieuwe wasmachine is net besteld (en betaald) en zo zijn er nog wel wat 'kosten'...
Dus: De eizo's van deze wereld, waar ik zo graag op kwijlde, zullen niet voor nu zijn (misschien de volgende?).
Ik keek en luisterde vandaag wat rond en vond veel verschillende zaken.
Bij saturn hadden ze deze LG IPS235V-BN voor 189,-€. Is dit wat?
De lokale PC-boer raadde (waarschijnlijk omdat hij er zich twee had laten aansmeren) deze BENQ BL2400PT aan. kost -dacht ik- 279,-€. Deze heeft een inch meer, gaat heel goed in het zwart, flink contrast,... Maar wel A-MVA paneel i.p.v. IPS en de anti-reflectie coating doet alles wat wazig uitzien vind ik.
Hij raadde ook Sony schermen aan (die hij zélf niet verkoopt, de brave man) maar die heb 'k dus nog niet gezien.
Vandenborre e.d. hadden precies niet erg veel dat me aansprak.
Kan iemand mij hierin raad geven?
Is één van deze toestellen enigszins goed te noemen?
Is het prijsverschil tussen de twee ook te merken in de kwaliteit?
Zie ik belangrijke minpunten over het hoofd?
Zijn er betere alternatieven onder of 'rond' de 300€?
Comment