Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

omnibouce

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• omnibouce

ik heb een sony hvl-f73am flits maar hier is geen omnibounce bij (zo een wit doosje wat je over d flits schuift) weet iemand waar ik zoiets kan kopen en of dit wel past op de f43. Kan er ook eentje op van de f42 of past dit niet heel juist?

Alvast bedankt
    Sony A550 18-55 en 55-200

Re: omnibouce

bijna elke foto-winkel zal dit vermoedelijk wel verkopen, toch de grotere
    Website: http://www.svisimaging.be

Comment

Ik zou het zo laten, ik vind de foto's niet zo mooi uitkomen met zo'n omnibounce.

Hier zal je wel eentje vinden, klik.
      Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
      Mijn bird foto's en urbex foto's

Comment

Kan je zelf maken met het onderste af te snijden van een plastieken zeepfles ofzo.

D.

Comment

Kijk maar eens bij de Chinezen op eBay. Daar zul je het waarschijnlijk vinden voor een paar euro en ze sturen het nog gratis op ook.
          Dergelijke prullaria koop ik het laatste jaar in China, Hong Kong.......kost twee keer niks, dus een grote miskoop kan je niet doen, en in de meeste gevallen is het identiek aan de originele.
          Laatst twee zonnekappen gekocht (waren verstuurd uit Bangkok) en 5,25 euro verzendingskosten inbegrepen betaald voor de twee.
          Groetjes

Comment

En hier ook even kijken
            Vriendelijke groet
            Duroc

Comment

Op ebay heb ik de mijne eens gekocht voor 10€ of zoiets, tkon zelfs minder zijn ook
              Sony α77 -Sony 50mm F1.4- Sony 18-200mm F3.5-6.3 DT - Sony 70-300G SSM- Sony 16-50mm F2.8 SSM ,Tamron 28-75mm f/2.8 XR Di LD ASP IF-Tamron SP AF 90MM F/2.8 Di Macro -Sony HVL-F42AM Manfrotto 055cxpro4 + ballhoofd

Comment

Bij gebrek aan ooit 's een wit babysokje over fitser getrokken, werkt prima
                Webstek in opbouw

Comment

waar denk je het voor nodig te hebben? click
                  some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                  Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Working...
                  X